1p

A magyar piacon immár 15 éve jelen lévő Marks & Spencer nyolcadik budapesti egységét ezer négyzetméteren, az Arena Plazában nyitja meg, számol be a Világgazdaság.

A következő két évben az üzletlánc a vidéki terjeszkedésre koncentrál, főként a bevásárlóközpontokban kívánnak megjelenni. A hét fővárosi és három vidéki Marks & Spencer üzlet 2005-ben 3,4, tavaly 4,2 milliárd forintos forgalmat bonyolított.

Jüttner Katalin, a kizárólagos magyarországi franchise-jogokat szerzett S Modell Zrt. vezérigazgatója szerint az idén is elérik a húsz százalékos forgalomnövekedést. Néhány éven belül pedig a ruházatiak mellett a Nagy-Britanniában már népszerű élelmiszerüzletekkel újítja hazai portfólióját az M&S, ezek üzemeltetését szintén az S Modell végzi majd.

A tavalyihoz hasonló téli szezont várnak – mondta Jüttner Katalin. Három éve bevezették az alacsonyabb árkategóriájú termékcsoportot, amelyhez jelenleg a kínálat 25 százaléka tartozik, írja a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!