A következő két évben az üzletlánc a vidéki terjeszkedésre koncentrál, főként a bevásárlóközpontokban kívánnak megjelenni. A hét fővárosi és három vidéki Marks & Spencer üzlet 2005-ben 3,4, tavaly 4,2 milliárd forintos forgalmat bonyolított.
Jüttner Katalin, a kizárólagos magyarországi franchise-jogokat szerzett S Modell Zrt. vezérigazgatója szerint az idén is elérik a húsz százalékos forgalomnövekedést. Néhány éven belül pedig a ruházatiak mellett a Nagy-Britanniában már népszerű élelmiszerüzletekkel újítja hazai portfólióját az M&S, ezek üzemeltetését szintén az S Modell végzi majd.
A tavalyihoz hasonló téli szezont várnak – mondta Jüttner Katalin. Három éve bevezették az alacsonyabb árkategóriájú termékcsoportot, amelyhez jelenleg a kínálat 25 százaléka tartozik, írja a Világgazdaság.