1p

Októberben Szombathelyen, novemberben Győrben is új üzletet nyit a New Yorker – tudta meg a Világgazdaság.

Volker Putzmann, a divatlánc marketingigazgatója szerint a magyar piac elvárásaiknak megfelelően fejlődik, és jelenleg legfőbb céljuk a terjeszkedés. A cég 1999-ben jelent meg hazánkban, az idén szeptember végén nyitotta tizedik magyar üzletét Szekszárdon. Budapesten pedig már lefoglaltak egy részt az egykori ORI-székház helyén 2007 őszén nyíló épületben. A helyiség másik felén a skandináv divatlánc, a Hennes and Mauritz (H&M) nyit boltot jövőre.

A lánc elsősorban a 12 és 35 év közötti csoportot célozza meg. Itthon a legkelendőbb darabok a farmerek és a kiegészítők. Felméréseik szerint a New Yorker márka benne van a hazai top tízben. A vállalat az elmúlt években komolyabb terjeszkedésbe kezdett a kelet-közép-európai országokban, és 2006 júniusában két egységgel a litván piacra is belépett. Jelenleg összesen 470 üzlete van, és ebben az évben további 20 új kereskedés várja a vásárlókat, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!