1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Októberben Szombathelyen, novemberben Győrben is új üzletet nyit a New Yorker – tudta meg a Világgazdaság.

Volker Putzmann, a divatlánc marketingigazgatója szerint a magyar piac elvárásaiknak megfelelően fejlődik, és jelenleg legfőbb céljuk a terjeszkedés. A cég 1999-ben jelent meg hazánkban, az idén szeptember végén nyitotta tizedik magyar üzletét Szekszárdon. Budapesten pedig már lefoglaltak egy részt az egykori ORI-székház helyén 2007 őszén nyíló épületben. A helyiség másik felén a skandináv divatlánc, a Hennes and Mauritz (H&M) nyit boltot jövőre.

A lánc elsősorban a 12 és 35 év közötti csoportot célozza meg. Itthon a legkelendőbb darabok a farmerek és a kiegészítők. Felméréseik szerint a New Yorker márka benne van a hazai top tízben. A vállalat az elmúlt években komolyabb terjeszkedésbe kezdett a kelet-közép-európai országokban, és 2006 júniusában két egységgel a litván piacra is belépett. Jelenleg összesen 470 üzlete van, és ebben az évben további 20 új kereskedés várja a vásárlókat, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!