1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Letaszíthatta a globális autóipar trónjáról a japán Toyotát a német Volkswagen (VW) az első negyedben - legalábbis ez látszik az egyelőre még nem végleges adatokból.

A nemrég bevezetett roncsprémiumnak köszönhetően a német vállalat eladásai az utóbbi időben meredek emelkedésnek indultak főbb piacain. Eközben a világméretű gazdasági válság miatt a Toyota forgalma zuhanórepülésbe kezdett - közli a Reuters.

A VW-nál korábban azt közölték, hogy a válság miatt bevezetett rövidített munkaidőt pótműszakok váltják fel. Az átlagoshoz képest naponta háromszor több megrendelés fut be a kereskedőkhöz, és olykor négy héttel is meghosszabbodik a várakozási idő egy-egy modellre. A VW februárban még ötnapos kényszerpihenőre küldött mintegy 61 ezer dolgozót.

A Volkswagen 2018-ig kívánja átvenni a vezetést a világpiacon a Toyota és az amerikai General Motors előtt. 

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!