A sorozatgyártást Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke ünnepélyes külsőségek között indította el több száz magyar és külföldi újságíró jelenlétében.
Az új modell gyártása kooperációban történik. Az ingolstadti anyavállalatnál állítják elő a karosszériát, Győrött pedig összeszerelik a komponenseket. A maximális gyártókapacitás naponta 300 egység. A gyártási feltételek megteremtésére több mint 1,2 milliárd forintot, azaz ötmillió eurót fordítottak. A négyüléses kocsit dízel- és benzinmotorral is gyártják.
A jármű világpremierjén Rupert Stadler kijelentette: a vállalat bővítési stratégiájában számol a győri Audi gyárral. A Győrött előállított termékek, a kocsik és a motorok bizonyítják, hogy Magyarországon lehet csúcstechnológiát létrehozni. A magyarországi Audi vállalat is jelentős mértékben hozzájárul az Audi AG stratégiai célja eléréséhez, hogy 2015-ig megvalósítsák az évi 1,5 millió jármű gyártását.
A győri Audi gyárban 1998-ban kezdődött a járműgyártás az Audi TT összeszerelésével. Azóta már több mint 300 ezer jármű készült itt, s a tavalyi évtől az Audi TT Coupé és a TT Roadster új generációját is hazánkban szerelik össze.