2002. július 2. 13:56

A Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. két márkája, a Kaiser és a Soproni Ászok a brüsszeli székhelyű élelmiszerminősítő-intézet idei világválogatóján első helyezést ért el.

A Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. két márkája, a Kaiser és a Soproni Ászok a brüsszeli székhelyű élelmiszerminősítő-intézet idei világválogatóján első helyezést ért el.

A 42. alkalommal megrendezett szakmai válogatón a "Sör, víz, üdítőital és más nem alkoholos italok" kategóriában a cég két terméke, a külsejében teljesen megújult Kaiser valamint a Soproni Ászok vett részt. Az elbírálás a laboratóriumi ellenőrzésen kívül érzékszervi tesztből is állt, amelynek során a termékek íz harmóniáján kívül vizsgálták a termékek vizuális megjelenését is. Az összhatás alapján 2002-ben mindkét márka megnyerte kategóriájának aranyérmét.

A Kaisert a Lowe-GGK kezeli, a Soproni Ászok reklámjait a TBWA Budapest reklámügynökség készíti, a médiaügyekkel az IMG foglalkozik.