2p

A Toyota csütörtökön bejelentette, hogy hibrid járműveinek globális értékesítése bemutatkozásuk után tíz évvel meghaladta az egymilliót.

A Toyota Motor Corp. hibrid járműveinek értékesítése május végén elérte az 1,047 milliót, melyből 345 ezret Japánban adtak el, jelenti az Associated Press hírügynökség.

Az 1997-ben bemutatott Prius az egyértelmű vezető a maga 757 600 eladott járművével. A japán vállalat 2000-ben vezette be a modellt az észak-amerikai, az európai, valamint egyéb piacokra. Tavaly a Prius-eladások a teljes amerikai hibrid-értékesítés negyven százalékát tették ki.

A Prius az 55 mérföld/gallonos üzemanyag-fogyasztásával igen népszerű a közepes méretű szedánok terén, amely a legjobban eladható autótípus a világon. Az Egyesült Államokban a terepjárók és kisteherautók esetében jelenleg 22,2, a személyautóknál 27,5 mérföldös gallononkénti teljesítmény a minimális teljesítendő érték.

Habár számos autógyártó készít hibrid autókat, de a Toyotának immár tíz éves tapasztalata van abban, hogyan is kell értékesíteni az ilyen típusú járműveket. A vállalat a kutatólaboratóriumok információin kívül a hibrid-tulajdonosok tapasztalatait is felhasználja az autók fejlesztésénél.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!