A versenyt online és offline módszerekkel egyaránt népszerűsítik majd, a savethewebfrombadvideos.org URL-n pedig elérhető lesz a verseny internetes oldala. A Yahoo közölte, hogy elsősorban saját oldalán tesz közzé hirdetést, de offline módszereket is alkalmaz majd, így az utcán is reklámozzák az új kezdeményezést. A Yahoo naponta jelentkező The 9 című showjában a nap kilenc legjobb vírusos tartalmát és videóját mutatják be - közli a ClickZ News.
A netezők november végéig javasolhatnak videókat a műsor számára. November 13. és december 4. között pedig a legjobb tartalmakat mutatják majd be. A győztes egy saját show-t kap, amelyet a Yahoo Studio gyárt majd.
Drew Buckley, a Yahoo Studios vezetője szerint ezzel az újfajta szemléletmóddal keresnek tehetséget az interneten, illetve arra kíváncsiak, hogy az illető hogyan tud internetes show-t csinálni. Mint mondja, ők a platformot biztosítják hozzá, az internetezőkből álló közönség pedig szórakozás közben választja ki a legjobbat.