2p

Mintegy két évtizedes szünet után október 6-án ismét éjjeli szórakozóhelyet nyit a nyuszilányairól elhíresült Hugh Hefner.

"Bizonyos távlatból szemlélve régimódinak, majd idővel ismét misztikusnak tűnnek a dolgok" - így foglalta össze a Playboy Enterprises Inc. legnagyobb részvényese, a 80 éves Hefner a világhírnévre szert tett márka titkát. A hölgykoszorúról híres üzletember szerint a Playboy megelőzte korát, s egy olyan korban reklámozta a finom ételek, a kellemes zene, a jó ötletek és a szép nők élvezetét, mikor a társadalom még minderre nem volt felkészülve.

"A metroszexuálisok megjelenésével azonban felnőtt az a generáció, amely valóban élvezni tudja a Playboy klubok által kínált élvezeteket" - állítja a szakma öregje. A három szintes komplexumban félkarú rablók, rulett- és blackjack-asztalok is helyet kaptak. Az üzemeltetők mintegy 4 millió dolláros éves bevételt remélnek. Hefner a Playboy-klub újjáélesztésében nagy fantáziát lát, ezért Las Vegas mellett elsőként Londonban és Macaón, majd Európa több pontján is meg szeretné vetni a lábát.

Nem is csoda, hogy újabb hídfőállások után néz Hefner, hiszen a vállalat bevételei zuhanórepülést vettek az utóbbi években. Míg 1972-ben mintegy 7,2 millió példányban értékesítették a férfimagazint, addig ez a szám mára 3 millióra zsugorodott. Ennek ellenére még ma is az Egyesült Államok legnagyobb példányszámú férfiaknak szóló lapja. A Playboy Enterprises viszont a magas posta- és papírköltségek miatt a második negyedévben mintegy 2 millió dolláros veszteséget könyvelt el, s az első félév profitja is mindössze 393 ezer dollár volt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!