A kisebb cégek is hajlandók legalább a dolgozóik számára év végi összejövetelt rendezni, ám ők inkább maguk vagy egy szakember bevonásával hozzák ezt tető alá. Gyakran egy szálloda termét bérlik ki erre a célra - közölte Németh András, a Deluxe Kft. ügyvezetője, aki szerint még van hova fejlődnie a rendezvényszervezői piacnak.
A céges összejövetelek szezonja november közepétől december közepéig tart, de főleg a karácsony előtti három hét szerda, csütörtök, péntek napjaira koncentrálódik, így ekkorra már nem is lehet szabad helyszínt találni a fővárosban. A szervezést már nyáron el kell kezdeni, ráadásul a nagy, 1000-1500 fős partik befogadására alkalmas helyszínből kevés van. Mostanában divatba jött az ipari és egyéb csarnokok rendezvényhelyszínként történő hasznosítása.
A cégek dolgozóik és partnereik megvendégelésére létszámtól, menütől és programtól függően egy főre átlagosan 10-15 ezer forintot szánnak, de ennek fele vagy duplája is lehet a költés, sőt akár a többszöröse is a nagy pénzügyi vagy a multinacionális távközlési vállalatok esetében. A tudatosan kommunikáló cégeknek fontos, hogy valamilyen céllal összekössék az év végi partikat, így ezzel erősítik partnerkapcsolataikat, megköszönik dolgozóik munkáját, összetartásként interaktív programokat szerveznek nekik, vagy éppen imázsépítésként jótékonysági akciót szerveznek, számol be a Napi Gazdaság.