Ez az első alkalom a Red Bull 20 éves történelme során, hogy az energiaital érték-alapú forgalom alapján is a többi üdítőital márka elé tud kerülni az osztrák Rewe üzletekben, és ezt a sikert a szakértők nagy részben az ötletes hűtőberendezések felállításának tulajdonítják, áll az osztrák társaság közleményében. Számos Billa szupermarketben megtalálhatóak már a polcok mellé kihelyezett kategóriás-hűtők, míg több Penny üzletben is láthatunk kassza mellé kihelyezett Red Bull hűtőberendezéseket.
A Rewe jelentése szerint a Coca Cola és a Red Bull eladásainak növekedése ösztönzően hatott az üdítő eladások egészére, amely az elmúlt években több mint 4 százalékkal emelkedett. A Rewe Austria az ország legnagyobb kiskereskedelmi konzorciuma, amely olyan láncokat tömörít, mint például a Billa (1011 üzlet), a Merkur (105), a Penny (255) és a Bipa (535).
Az enrgiaital persze nem csak a szomszédos országban aratott szép sikereket, a legfrissebb Nielsen piackutatási jelentés szerint a Red Bull a 2007-es évre a 143 országában 3,1 milliárd eurós forgalommal büszkélkedhet.