Közösségi portált tervez és épít új ügyfelének az Arcus Interactive Group interaktív marketingkommunikációs megoldásokra szakosodott üzletága, az Arcus Comm. A Ferrero Tic Tac márkája tenderen választotta ki új ügynökségét, amely kampánya során közösségi élményen keresztül, web 2.0 eszközökkel építi ki a célcsoportok hosszú távú kötődését a márkához.
A Tic Tac márka bizalomra, társadalmi érzékenységre épülő üzenetét támogató kommunikációs kampány központi eleme egy közösségépítő portál lesz. A kommunikációs üzenet a márkát a társadalmi szerepvállalás szintjére emeli a web 2.0 funkciók, és a felhasználók aktivitásán keresztül.
Azért választott a Tic Tac web 2.0-s megoldást, mert a közösségi élmény által nyújtott bevonódás, a társadalmi szerepvállalás hosszú távon garantálja a márkához való kötődést - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
Web 2.0-n népszerűsítik a Tic Tacot
Közösségi portált indítanak a Tic Tac népszerűsítésére, amivel hosszú távon kívánják garantálni a márkához való kötődést.