1p

Közösségi portált indítanak a Tic Tac népszerűsítésére, amivel hosszú távon kívánják garantálni a márkához való kötődést.

Közösségi portált tervez és épít új ügyfelének az Arcus Interactive Group interaktív marketingkommunikációs megoldásokra szakosodott üzletága, az Arcus Comm. A Ferrero Tic Tac márkája tenderen választotta ki új ügynökségét, amely kampánya során közösségi élményen keresztül, web 2.0 eszközökkel építi ki a célcsoportok hosszú távú kötődését a márkához.

A Tic Tac márka bizalomra, társadalmi érzékenységre épülő üzenetét támogató kommunikációs kampány központi eleme egy közösségépítő portál lesz. A kommunikációs üzenet a márkát a társadalmi szerepvállalás szintjére emeli a web 2.0 funkciók, és a felhasználók aktivitásán keresztül.

Azért választott a Tic Tac web 2.0-s megoldást, mert a közösségi élmény által nyújtott bevonódás, a társadalmi szerepvállalás hosszú távon garantálja a márkához való kötődést - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!