1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Közösségi portált indítanak a Tic Tac népszerűsítésére, amivel hosszú távon kívánják garantálni a márkához való kötődést.

Közösségi portált tervez és épít új ügyfelének az Arcus Interactive Group interaktív marketingkommunikációs megoldásokra szakosodott üzletága, az Arcus Comm. A Ferrero Tic Tac márkája tenderen választotta ki új ügynökségét, amely kampánya során közösségi élményen keresztül, web 2.0 eszközökkel építi ki a célcsoportok hosszú távú kötődését a márkához.

A Tic Tac márka bizalomra, társadalmi érzékenységre épülő üzenetét támogató kommunikációs kampány központi eleme egy közösségépítő portál lesz. A kommunikációs üzenet a márkát a társadalmi szerepvállalás szintjére emeli a web 2.0 funkciók, és a felhasználók aktivitásán keresztül.

Azért választott a Tic Tac web 2.0-s megoldást, mert a közösségi élmény által nyújtott bevonódás, a társadalmi szerepvállalás hosszú távon garantálja a márkához való kötődést - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!