1p

A világ legnagyobb sörgyára az Anheuser-Busch az interneten kívánja bemutatni a Budweiser sört reklámozó 7,5 perces filmjét.

Az Omnicom csoporthoz tartozó DDB Worldwide által szervezett „True” kampány keretében készült „The Best Man” című film a hírek szerint az Oscar díjas Kevin Spacey fémjelezte TriggerStreet.com oldalain lesz megtekinthető. Az év végén bemutatandó kisfilm az ügynökség szerint szoros kapcsolatban áll a Bud’ egyik tv spotjával.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!