3p

Megduplázta utasainak számát a Triplanet Utazási Iroda, miközben létrehozta az első igazi hazai webkettes utazó-közösséget. A "dynamic packaging" technológiával dolgozó online utazási iroda Triplanet Club néven működteti a személyes utazói élmények alapján szerveződő közösséget. A felhasználói tartalmakra épülő klubban az utazók egymást segítik a legjobb élményeket megtalálni európai utazásaik során.

Tavaly év végén nyitotta meg kapuit a Triplanet Club, és máris több száz utazó csatlakozott hozzá. Személyes élményeikkel segítik egymást abban, hogy minél többen átélhessék a legérdekesebb, -finomabb, -hangulatosabb, -izgalmasabb, -nagyobb élményeket. A Triplanet Club a webkettes követelmények szerint kialakított felhasználói felület mellett kedvezményeket is kínál a tagoknak, amelyeket a klubpartnereknél vehetnek igénybe, kártyájuk felmutatásával. A klubpartnerek között máris közel harminc budapesti és vidéki vendéglátóhely, fitness-terem szerepel, de a Riverride kétéltű fedélzetén szintén kedvezményesen csobbanhatnak a Dunába a Triplanet klubtagok.

Utazói klubjával és a felbecsülhetetlen értékű személyes információ-tömeggel a Triplanetnek elsősorban az a célja, hogy tippeket, tanácsokat, leírásokat, személyes utazói élményeket is közvetítsen, amellett, hogy egy praktikus online eszközt ad azok kezébe, akik utazásaikat a weben szervezik. A felhasználók által generált élményeket tag-ekkel és különböző értékelési lehetőségekkel ellátva bocsájtja rendelkezésre, hogy az európai városokba való utazás előtt minél hatékonyabban kereshessenek a klubtagok az élmények között.

Az online utazási piac meghatározó szereplője, a Triplanet Utazási Szolgáltató Kft. 2009. év végi adatai szerint közel 100 százalékos forgalomnövekedést ért el az előző évhez képest, a gazdasági válság ellenére is. Mindeközben nemcsak meglévő szolgáltatásait fejlesztette: az európai hétvégék mellett 2010. februártól más típusú utakat, nyaralásokat és körutazásokat is kínál utasainak.

Azt, hogy a Triplanet a válság ellenére is stabilan tartotta növekedési ütemét, a kereslet növekedésével magyarázza a cégvezető. "A hazai utazóközönség részéről aránylag új igény, hogy olcsó és minőségi európai hétvégéket szervezhessenek maguknak az interneten. Erre épít és ettől növekszik a Triplanet" - mondta el Bánki Róbert ügyvezető igazgató.

Az elmúlt évben egyébként az európai utazás-értékesítési piacon kizárólag az online szegmens tartotta meg növekedését, minden más területen csökkentek az értékesítési adatok.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!