2p

We Love Balaton címmel kampányt indítanak az Európa legjobb fesztiváljának választott Balaton Sound főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői, csokorba gyűjtve a Balaton minőségi produkcióit. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsolódott a Magyar Turizmus (MT) Zrt. is.

Ezt az egyik ötletgazda, Lobenwein Norbert, a Sziget Szervezőiroda egyik vezetője jelentette be az MT Zrt. szerdai szakmai prezentációján, Balatonalmádiban. Elmondta: a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amelynek tagjai - elsősorban közéleti személyiségek, gasztronómiai és turisztikai szakemberek - a We Love Balaton "nagyköveteiként" feltérképezzék a régió szolgáltatatásait, attrakcióit.

A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen.

A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsoló MT Zrt. a nyári, belföldi, vízparti kampányában már fel is használja a "We Love Balaton" bázisát.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!