Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

A Tesco károsanyag-kibocsátásának jelentős csökkentésére készül. A szupermarket óriás emellett arra bátorítja vásárlóit, hogy a környezetre kevésbé káros termékeket keressék áruházaikban.

Zöld Tesco

Tudatosabb vásárlásra ösztönöz a Tesco. Az áruház szem előtt tartja az üzleteiben kapható termékek károsanyag-kibocsátását és arra törekszik, hogy növelje az energiahatékony árucikkek számát. A termékeken új "zöld" címkéket helyeznek majd el, amelyek alapján a vásárlók könnyen ellenőrizhetik, hogy mely áruk előállításához van szükség kevesebb energiára - olvasható a BBC honlapján.

Az utóbbi időben több cég is jelezte, hogy a jövőben csökkenteni kívánják környezetszennyezésüket. A Marks & Spencer ezen a héten tett bejelentést kétszázmillió fontos tervéről, miszerint a cég leszorítaná károsanyag-kibocsátását azzal, hogy csökkenti energiafogyasztását és több újrahasznosított anyagokból készült termék árusításába kezd. A Wal-Mart, a világ legnagyobb kiskereskedelmi vállalata szintén nemrég közölte terveit, miszerint öt százalékkal csökkenti környezetszennyező csomagolásait öt éven belül.

A World Bank vezető közgazdásza, Nicolas Stern tavaly a brit kormány felkérésére készített jelentésben figyelmeztetett arra, hogy sürgősen tenni kell a globális felmelegedés ellen.

A Tesco azt is közölte, hogy világszerte csökkenti áruházainak károsanyag-kibocsátását legalább ötven százalékkal 2020-ra, és a tervek szerint termékeinek csupán egy százalékát szállítnák légi úton a jövőben. A cég hozzátette, hogy megduplázza a bioüzemanyagok eladási arányát is nagy-britanniai benzinkútjain.

A szupermarketlánc bejelentése szerint jelenlegi közvetlen széndioxid-kibocsátása az Egyesült Királyságban nagyjából kétmillió tonna évente. A vállalat bejelentette: egy független kutatást rendelt el, amelynek célja, hogy feltérképezze a vállalat teljes széndioxid-kibocsátását az egész világon.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá az első hónapban 390 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 379 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.