1p

Nagyot zuhantak a nagy amerikai autógyártók hazai eladásai a fenyegető gazdasági recesszió és a magas üzemanyagárak miatt februárban.

A jelenleg még a világ legnagyobbjának számító General Motors (GM) forgalma 16 százalékkal csökkent, legjelentősebb detroiti vetélytársainak, a Fordnak és a Chryslernek pedig 10 illetve 17 százalékkal. Az első két cég termelési előrejelzéseinek lefaragásával, a harmadik új marketingstratégia kidolgozásával reagált a csökkenésre - közli a Reuters.

Kivételesen a nagy távol-keleti gyártók eladásai is csökkentek a japán Hondát leszámítva, amely közel egy százalékkal tudta növelni forgalmát a kérdéses időszakban.

A gépkocsik forgalmának alakulása az első pillanatfelvétel az amerikai fogyasztók általános vásárlási hajlandóságáról, az eladások esése tehát azok álláspontját erősítheti, akik szerint a gazdaság máris recesszióba került.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!