A minőségi kerámia- és szaniterárukra szakosodott Villeroy&Boch cég eredménye, a tartósan gyenge kereslet miatt erősen visszaesett az idei első kilenc hónapban. A cég a rendkívüli átalakítási költségek miatt az idei egész évre veszteséggel számol. A cég bejelentette azt is, hogy a hazai leányvállalata a Publicis után idén a Nexus készíti az Alföldi márka reklámanyagait.
Az időszakban a tiszta nyereség negyedére csökkent: 900 ezer euróra a tavalyi harmadik negyed 3,6 millió eurójáról. A forgalom január elejétől szeptember végéig 269,3 millió euróra esett a korábbi 288 millióról. A cég indoklása szerint a költségcsökkentő intézkedésekkel elért eredményjavulást a forgalomcsökkenésből adódó nyereségesés, valamint a tartós piaci árnyomás hatásai túlszárnyalták. A cég további kapacitáscsökkentést és átalakítási intézkedéseket jelentett be.
A Villeroy & Boch Magyarország tenderen választotta ki az ügynökséget a márka 2003-as kommunikációjára. A meghívásos pályázaton a győztesen kívül a Well és a Saxon Reklám indult. A megbízás értelmében a Nexus először az Alföldi márka BTL anyagainak arculatát egységesíti. Ennek eredményeként hamarosan új katalógusokkal, illetve viszonteladói POS megjelenésekkel jelentkezik az Alföldi. A brand reklámanyagait korábban a Publicis készítette, amely 2000-ben szintén tenderen nyerte el a megbízást.
Zuhanó eredmény és új ügynökség
A minőségi kerámia- és szaniterárukra szakosodott Villeroy&Boch cég eredménye, a tartósan gyenge kereslet miatt erősen visszaesett az idei első kilenc hónapban. A cég a rendkívüli átalakítási költségek miatt az idei egész évre veszteséggel számol. A cég bejelentette azt is, hogy a Publicis után idén a Nexus készíti az Alföldi márka reklámanyagait.