4p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Borsodi Sörgyár idén, immár hetedik alkalommal készítette el fenntarthatósági jelentését, amely a megelőző év gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság terén tett erőfeszítéseit foglalja össze.

A legfrissebb jelentés szerint a vállalat – a korábbi trendeket folytatva – rendkívüli körülmények között is stabilan működött, számos új márkát vezetett be a hazai piacon, és jelentős hangsúlyt helyezett a közösségépítésre – közölte a vállalat.

Ahogyan 2019 óta minden évben, úgy most is közzétette a Borsodi Sörgyár a fenntarthatósági jelentését, amelyből kiderül: a vállalat stratégiája továbbra is illeszkedik a Molson Coors globális Our Imprint keretrendszeréhez.

Két pillér – emberek és bolygónk – mentén megjelölt célokhoz igazítva a környezeti fókusz három kiemelt területe a víz, a klíma és a csomagolás; a társadalmi pillér a munkatársi jóllétet, a sokszínűséget és az etikus működést erősíti.

A Borsodi a fesztiválokon is kedvelt márka
A Borsodi a fesztiválokon is kedvelt márka
Fotó: Wikipédia/ Fmvh

Válogatott támogatás

A jelentés azt is bemutatja, hogy a Borsodi Sörgyár az elmúlt évben a piaci bevezetések és többek között a magyar labdarúgó-válogatott támogatása mellett a közösségek fejlesztését is fontosnak tartotta.

Az eredmények kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezető és kereskedelmi igazgatója a hagyományok és a fejlődés kapcsolatáról beszélt:

„Célunk, hogy fogyasztóink és partnereink igényeit hatékonyan, a lehető legmagasabb minőségben szolgáljuk ki. Ennek érdekében az elmúlt évben bővítettük alkoholmentes portfóliónkat, fejlesztettük gyártási hatékonyságunkat, és továbbra is elkötelezetten adunk vissza azoknak a közösségeknek, ahol jelen vagyunk. Erőfeszítéseinket igazolja, hogy 2024-ben – a piaci kihívások ellenére – közel 15 százalékkal növelni tudtuk nettó árbevételünket. Meggyőződésünk, hogy sikereink egyik legfontosabb alapja éppen ezeknek a közösségeknek és azoknak az embereknek az ereje, akikkel nap mint nap együtt dolgozunk.”

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete – úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?
A témában a Klasszis Média konferenciát szervez 2025. november 4-én, Budapesten. A legaktuálisabb kérdéseket előadások és panelbeszélgetések segítségével járjuk körül, de arra is lehetőséget biztosítunk, hogy a résztvevők egy pohár bor mellett kötetlenül találkozhassanak és cseréljenek tapasztalatokat egy ötcsillagos szállodában. 
Klasszis Fenntarthatóság 2025 - Jelentkezzen most! >>

Támogatott események

Ennek megfelelően a Borsodi Sörgyár idén is, a hagyományosnak számító fenntarthatósági hónap keretében, a közösségek egészségét, felelősségét és fenntarthatóságát erősítő kezdeményezéseket szervezett és támogatott.

Már a nyár folyamán, az általa támogatott fesztiválokon videóval hívta fel a bulizók figyelmét a felelős alkoholfogyasztásra. Idén második alkalommal működött együtt a sörgyár az Aktív Magyarországgal, így szeptemberben Bőcsön és Budapesten is egészségnapot tartottak. A hagyományosan a bőcsi Csónakházban megrendezett főzőversenyen a vállalat kollégái tartós élelmiszert gyűjtöttek a Felsőzsolcai Nagycsaládosok Egyesületének. Október 10-én pedig a fenntartható divatról szóló előadást hallgathattak meg az érdeklődők Mengyán Esztertől (Holy Duck), illetve házon belüli használtruha csereprogramot hirdettek. Mindemellett szeptember 22. és december 7. között a Borsodi Sörgyár részt vesz a „Lép a cég!” országos kihívásban, ahol minden megtett lépés számít az iskolák 1 millió forintos támogatásáért és a saját egészségünkért.

Ez igazolja, hogy a Borsodi Sörgyár a jövőben is kiemelt feladatának tekinti a környezeti értékek védelmét, a fogyasztók igényeinek kiszolgálását és a közösségek építését.

A közösség fontosságáról Zsadányi-Nagy Zsanett, HR igazgató kiemelte: „A Borsodi Sörgyárnál hisszük, hogy a kiváló termékek és a csúcstechnológia csak akkor érnek igazán célt, ha közben a kollégáinkra is figyelünk. Olyan stabil, biztonságos és befogadó közeget teremtünk, ahol mindenki fejlődhet, tanulhat és önmaga lehet. A Top Employer minősítés és a HBLF Méltányos Munkahely elismerése számunkra annak bizonyítéka, hogy jó úton járunk: a munkatársaink jólléte és szakmai kiteljesedése a sikerünk alapja.”

A Borsodi Sörgyár többször elnyerte a Top Employer (Legjobb Munkáltató) minősítést Magyarországon, amely a HR-gyakorlatok kiválóságát igazolja. Emellett a vállalat a HBLF versenyén a Sokszínű és Méltányos Munkahely díj Kiváló minősítés elismerésben is részesült.

A 2024-es fenntarthatósági jelentés itt érhető el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!