Annak ellenére, hogy a Fiat Chrysler rekordnyereséget ért el az észak-amerikai piacon, a cég második negyedévi profitja 754 millió euróra esett az egy évvel korábbi 1,15 milliárd euróról. A cégnek értékesítési gondjai voltak Kínában, ahol az importvám jelentősen visszavetette a Maserati autók eladását, miközben éleződik a verseny a kínai gyártókkal.
A gyenge második negyedéves adat hatására az olasz-amerikai cég éves nyereségelőrejelzését 7,5-8 milliárd euróra rontotta az eddig becsült 8,7 milliárd euróról. Továbbra is az észak-amerikai piacon keletkezett a Fiat Chrysler legtöbb nyeresége, 1,65 milliárd eurós kamat- és adófizetés előtti eredményének (EBIT) 85 százaléka származott innen.
Az ázsiai térségben a cég 98 millió euró veszteséggel zárta a negyedévet, a Maserati eladásaiból származó nyereség 2 millió euróra zsugorodott az egy évvel korábbi 153 millió euróról. A Fiat Chrysler nyeresége Európában 6 százalékkal, 188 millió euróra mérséklődött. A latin-amerikai piacon jó adatok születtek, a negyedéves nyereség 70 százalékkal, 101 millió euróra ugrott.
Összességében a Fiat Chrysler 6 százalékkal, 1,3 millióra növelte eladott járműveinek a számát, bevétele pedig 4 százalékkal, 29 milliárd euróra bővült a második negyedévben.