3p

Csak a nagyobb döntést igénylő helyzetekben választják a személyes ügyintézést. Az e-csatornákat már több mint félmillióan használják, 15 százalékkal többen, mint egy éve. Már másfélszer többen bankolnak mobilon, mint interneten.

A digitális megoldások – a koronavírus-járvány miatt részben kényszerűségből – fokozódó népszerűségét a K&H Banknál is érzékelik. Az elmúlt tizenkét hónapban 15 százalékkal nőtt azok száma, akik rendszeresen használják a belga KBC által tulajdonolt hazai hitelintézet e- vagy mobilbankját, ez több mint félmillió ügyfelet jelent – hangzott el a K&H mai sajtótájékoztatóján.

A hitelek és befektetések alakulását is online követhetik nyomon a K&H ügyfelei
A hitelek és befektetések alakulását is online követhetik nyomon a K&H ügyfelei

Az elmúlt egy évben e hitelintézet ügyfelei összesen havonta átlagosan 1,4 millió alkalommal léptek be az e-bankjukba, 3,8 milliószor pedig a mobilbankjukba. Idén szeptemberben pedig az e-banki belépések már meghaladták a 2,5 milliót, a mobilbankot pedig 4,3 millió esetben használták a K&H-s kliensek.

A digitalizációs szolgáltatásokra való áttérést az is jól példázza, hogy a korábbi személyes ügyintézés helyett az utóbbi egy évben havonta átlagosan 53 ezer alkalommal fizették be a csekkjeiket a bank ügyfelei az e- és a mobilbankban.

Egy többéves transzformációs program keretében pedig már a K&H közel hétszázezer ügyfele elektronikusan írhatja alá a dokumentumait az ügyfélpontokban, így a személyes ügyintézés 80 százaléka teljesen papírmentes – közölte Rajna Gábor, a K&H Lakossági értékesítés vezetője.

Ugyanakkor e hitelintézet más, a hétköznapi életet megkönnyítő szolgáltatásokat is elérhetővé tett a mobilbankjában. A K&H+ segítségével a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel együttműködő közlekedési cégek járataira lehet mobiljegyet vásárolhatni – jelentette be Németh Balázs, a K&H Operáció, technológiák és lakossági hitelezések divízió vezetője. Ez az új szolgáltatás díjmentes a bank ügyfelei számára, emellett – mivel az a mobilbankon belül található – rendkívül biztonságos is.

A bank ügyfelei ezentúl a bankkártya kézhezvételekor, rögtön, digitális úton aktiválhatják a kártyájukat és – mint azt a K&H-nál kiemelték – a magyar bankpiacon egyedülálló módon digitálisan kérdezhetik le a pin-kódjukat is. Így a plasztik azonnal használhatóvá válik és arra sincs szükség, hogy a bank az ügyfélnek egy borítékban elküldje a pin-kódját. Ennek az is előnye, hogy a pin-kód később is, bármikor lekérdezhető, így az sem okoz fejfájást, ha azt az ügyfél elfelejti.

A K&H ügyfelei már – a magyar piacon elsőként – utas- és lakásbiztosítást, valamint kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást is köthetnek a mobilbankjukban, néhány kattintással. Emellett bármikor nyomon követhetik a telefonjukon a hiteleik és befektetéseik alakulását.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!