TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	
mfor.hu

Csak a nagyobb döntést igénylő helyzetekben választják a személyes ügyintézést. Az e-csatornákat már több mint félmillióan használják, 15 százalékkal többen, mint egy éve. Már másfélszer többen bankolnak mobilon, mint interneten.

A digitális megoldások – a koronavírus-járvány miatt részben kényszerűségből – fokozódó népszerűségét a K&H Banknál is érzékelik. Az elmúlt tizenkét hónapban 15 százalékkal nőtt azok száma, akik rendszeresen használják a belga KBC által tulajdonolt hazai hitelintézet e- vagy mobilbankját, ez több mint félmillió ügyfelet jelent – hangzott el a K&H mai sajtótájékoztatóján.

A hitelek és befektetések alakulását is online követhetik nyomon a K&H ügyfelei A hitelek és befektetések alakulását is online követhetik nyomon a K&H ügyfelei

Az elmúlt egy évben e hitelintézet ügyfelei összesen havonta átlagosan 1,4 millió alkalommal léptek be az e-bankjukba, 3,8 milliószor pedig a mobilbankjukba. Idén szeptemberben pedig az e-banki belépések már meghaladták a 2,5 milliót, a mobilbankot pedig 4,3 millió esetben használták a K&H-s kliensek.

A digitalizációs szolgáltatásokra való áttérést az is jól példázza, hogy a korábbi személyes ügyintézés helyett az utóbbi egy évben havonta átlagosan 53 ezer alkalommal fizették be a csekkjeiket a bank ügyfelei az e- és a mobilbankban.

Egy többéves transzformációs program keretében pedig már a K&H közel hétszázezer ügyfele elektronikusan írhatja alá a dokumentumait az ügyfélpontokban, így a személyes ügyintézés 80 százaléka teljesen papírmentes – közölte Rajna Gábor, a K&H Lakossági értékesítés vezetője.

Ugyanakkor e hitelintézet más, a hétköznapi életet megkönnyítő szolgáltatásokat is elérhetővé tett a mobilbankjában. A K&H+ segítségével a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel együttműködő közlekedési cégek járataira lehet mobiljegyet vásárolhatni – jelentette be Németh Balázs, a K&H Operáció, technológiák és lakossági hitelezések divízió vezetője. Ez az új szolgáltatás díjmentes a bank ügyfelei számára, emellett – mivel az a mobilbankon belül található – rendkívül biztonságos is.

A bank ügyfelei ezentúl a bankkártya kézhezvételekor, rögtön, digitális úton aktiválhatják a kártyájukat és – mint azt a K&H-nál kiemelték – a magyar bankpiacon egyedülálló módon digitálisan kérdezhetik le a pin-kódjukat is. Így a plasztik azonnal használhatóvá válik és arra sincs szükség, hogy a bank az ügyfélnek egy borítékban elküldje a pin-kódját. Ennek az is előnye, hogy a pin-kód később is, bármikor lekérdezhető, így az sem okoz fejfájást, ha azt az ügyfél elfelejti.

A K&H ügyfelei már – a magyar piacon elsőként – utas- és lakásbiztosítást, valamint kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást is köthetnek a mobilbankjukban, néhány kattintással. Emellett bármikor nyomon követhetik a telefonjukon a hiteleik és befektetéseik alakulását.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.