3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Bankholding – ESG stratégiájának részeként – együttműködésbe kezd a Mastercarddal, és csatlakozik a fizetéstechnológiai cég „Priceless Planet Koalíciójához”. A bankcsoport az összefogás keretén belül szeretné felhívni a fiatalok figyelmét a fenntarthatóságra és a zöld pénzügyek fontosságára.

A Magyar Bankholding 2022 nyarán fogalmazta meg ESG Stratégiáját, amelynek értelmében fontos szerepet vállal a lakosság zöld pénzügyi edukációjában, valamint célul tűzte ki működése fenntarthatóvá tételét is. A stratégia egyik eleme olyan partnerkapcsolatok kialakítása, amelyek hozzájárulnak ezen célok eléréséhez.

A 2020 januárjában indult Mastercard „Priceless Planet Koalíció” tervei szerint öt év alatt világszerte 100 millió fa ültetésével egyesíti a fogyasztók, a pénzintézetek, a kereskedők és a városok erőfeszítéseit az éghajlatváltozás elleni küzdelemben. Ehhez az együttműködéshez csatlakozik most a Magyar Bankholding, amely a következő hetekben különböző aktivitásokkal és tartalmakkal arra hívja fel a lakosság, és azon belül is a fiatalok figyelmét, hogy egyéni szinten mi tehető a fenntarthatóságért a pénzügyek területén.

Újabb lépést tett a Magyar Bankholding. Forrás: Magyar Bankholding
Újabb lépést tett a Magyar Bankholding. Forrás: Magyar Bankholding

„A fenntarthatóság megteremtése mindannyiunk feladata - ezért fontosnak tartjuk, hogy saját vállalásaink mellett a lakossági ügyfeleinket is minél inkább a zöld irányba tereljük, fenntarthatóságot előtérbe helyező szokásokra ösztönözzük őket, és felhívjuk a figyelmüket a zöld pénzügyi termékek nyújtotta előnyökre. Éppen ezért jelentős számunkra, hogy egy olyan jelentős partner koalíciójához csatlakozhatunk, mint a Mastercard” – mondta Puskás András, a Magyar Bankholding elnöki főtanácsadója.

A közös kampány egyik fő célja a lakosság edukációja és ösztönzése a digitális kártyahasználatra, hiszen az ügyfelek eközben díjmentesen járulnak hozzá a Mastercard faültetéseihez.

„Amikor a Mastercardnál létrehoztuk a Priceless Planet Koalíciót, az az elv vezérelt bennünket, hogy partnereinkkel közösen sokkal többet tudunk tenni a bolygónkért, mint külön-külön programokat indítva. Éppen ezért óriási öröm számunkra, hogy a Magyar Bankholding is csatlakozott ehhez a közös erőfeszítéshez, hiszen az ő közreműködésükkel több százezer emberhez érhetünk el és tehetünk nagy lépést a 100 millió fa elültetésének irányába. A mai egy nagyon fontos nap és bízunk abban, hogy a globális együttműködésen felül számos hazai fenntarthatósági kezdeményezésen is dolgozhatunk majd együtt" - mondta a bejelentés kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!