2018. július 24. 15:15
MTI

Elnézést is kértek az incidensért.

A Ryanair szerint már folyik a vasárnapi, a Budapest-Las Palmas járatról lemaradt csomagok közvetlen kézbesítése. A légitársaság kedden az MTI megkeresésére közölte ezt, hozzátéve: a csomagok pakolási nehézségek miatt nem jutottak fel a járatra és elnézést kérnek az utasoknak az okozott kellemetlenségekért. A fővárosi kormányhivatal által indított vizsgálattal kapcsolatban a Ryanair annyit közölt: a légitársaság minden, az esetet érintő megkeresésre válaszolt.

Az Index információi szerint egymást követő két vasárnap sem tudta az ír diszkont légitársaság több utas csomagját a célállomásra szállítani. Ezért most vasárnap több utas úgy döntött, nem repül el Gran Canariára. A Ryanair az MTI megkeresésére nem közölte, hogy hány csomagot szállítottak utólag Las Palmasra és hogy hány utas fordult eddig hozzájuk kártérítési igénnyel.

A poggyász késése, megrongálódása, elvesztése, megsemmisülése esetén a Montreáli Egyezményben foglalt szabályok szerint a légitársaság kártérítést fizet, ha azért a légicég a felelős. A kártérítés összege utasonként 1130 különleges lehívási jog (SDR - jelenleg 1 SDR mintegy 390 forint).

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.