1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Egy új amerikai szabályozás erősen megoszthatja az Egyesült Államokat, más ugyanis az érdeke az északi és más a déli tagállamoknak.

Egy, a külföldi autógyártókat összefogó szervezet tiltakozott a Kongresszusnál az új NAFTA megállapodás ellen. A Toyota, a Volkswagen, a Daimler, a Nissan is tagja a csoportosulásnak, amely aggályát fejezte ki az amerikai alkatrész-minimum felemelése ellen, írta reggeli hírlevelében az Equilor. Az Egyesült Államok ugyanis azt szeretné, hogy a Mexikóból importált autók vámmentességéhez szükséges felhasznált amerikai alkatrészek arányát megnöveljék a jelenlegi 62,5 százalékról, 75 százalékra.

A csoport, amely az amerikai autógyártás nagyjából 50 százalékért felel, szerint a több országban működő autógyártók nem tudják támogatni ezt a rendelkezést. Ez politikai ellenálláshoz is vezethet a déli és északi államok képviselői között a Kongresszusban, hiszen délen jellemzően a külföldi gyártók, míg északon az amerikaiak termelnek, akik egyébiránt üdvözölnék az intézkedést.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!