2p

Túléli Budapest a következő öt évet is kormánytámogatás nélkül?
Milyen kapcsolatot lehet kialakítani a Fidesszel, Magyar Péterrel és Karácsony Gergellyel?
Online Klasszis Klub élőben Vitézy Dáviddal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 13. 16:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A popsztár kreatív partnerként működik együtt a sportmárkával, hogy az előnyre tegyen szert a rivális brandekkel szemben.

A jövőben együttműködik az Adidas és Beyoncé Knowles, írja a Financial Times. A popsztár mint kreatív partner csatlakozik a 45 milliárd euró értékű sportmárkához, azzal a céllal, hogy a brand előnyre tegyen szert a mostanában elhúzó riválisaival szemben.

Az Adidas három héttel ezelőtt figyelmeztette a befektetőit, hogy valószínűleg nem fogják tudni elérni a 2019-re kitűzött növekedési céljaikat. A brand eladásai tavaly Észak-Amerikában és Európában is stagnáltak, míg a fő rivális Nike-nak és Pumának egyaránt sikerült gyorsabb növekedési ütemre kapcsolnia.

Beyonce leigazolásától az Adidas azt várja, hogy a sztár vonzereje majd megmenti az éves növekedési célokat. Az ilyesféle paktum nem példa nélküli, a Puma-Rihanna együttműködés például nagyban segítette az Adidas-testvérmárkát abban, hogy feltornázza a női eladásait.

Beyoncének már van egy saját athleisure (ez sportos, de utcán is viselhető holmikat jelent) brandje, az Ivy Park, melyet három éve indított el Philip Green brit milliárdos üzletemberrel. Greent azóta rasszizmussal és szexuális visszaélesekkel vádolták meg, aki erre le is mondott tulajdonjogáról az Ivy Park-ban. A fekete és feminista ikon Beyoncé csütörtöki közleményében azt mondta, újraindítja és kiterjeszti az Ivy Parkot, mely termékeit az Adidas segítségével a továbbiakban már világszerte fogja értékesíteni. A konstrukció valószínűleg ugyanolyan lesz, mint az Adidas-Kanye West közreműködés, ahol a német központú márka a rapper Yeezy brandjének termékeit értékesíti.

Az Adidas-Beyoncé paktum pénzügyi hátteréről a cég nem közölt információkat.



Jöjjön el a 2019-es év egyik legizgalmasabb KKV-eseményére! Több mint 50 előadó és panelbeszélgetés-résztvevő 5 szekcióban! Hogyan tudják kihasználni a magyar KKV-k a digitalizációban rejlő lehetőségeket, és miből tudják ezt finanszírozni? A geopolitikai kihívások, a Brexit és a kereskedelmi háború tükrében mi vár a magyar KKV-kra?
Néhány név az előadók közül: MAGYAR LEVENTE - Külgazdasági és Külügyminisztérium, miniszterhelyettes - JAKAB LÁSZLÓ - Innovációs és Technológiai Minisztérium, miniszteri főtanácsadó - FÁBIÁN GERGELY - Magyar Nemzeti Bank, igazgató - WOLF LÁSZLÓ - OTP Bank, vezérigazgató-helyettes - JELASITY RADOVAN - Erste Bank, vezérigazgató - BALOG ÁDÁM - MKB Bank, elnök-vezérigazgató - HEGEDÜS ÉVA - Gránit Bank, elnök-vezérigazgató - BÚZA ÉVA - Garantiqa, vezérigazgató - RASKÓ GYÖRGY - agrárközgazdász - SALGÓ ANDRÁS - BMW Group Magyarország - FERNBACH ZOLTÁN - Mercedes-Benz Hungária Kft., Hálózatfejlesztési és tréning igazgató - LAUFER TAMÁS - IVSZ, elnök
*/

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!