2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Tavalyhoz hasonlóan idén is ők vezetik a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló listáját.

A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listáján az első helyen szereplő Apple márkaértéke 241,2 milliárd dollár, 17 százalékkal nőtt tavalyhoz képest.

(Fotó: Pixabay.com)
(Fotó: Pixabay.com)

A második helyen a Google (207,5 milliárd dollár, +24 százalék) áll, a harmadikon pedig a Microsoft (162,9 milliárd dollár, +30 százalék).

A lista negyedik helyén az Amazon található 135,4 milliárd dollárral, ami 40 százalékos növekedés tavalyhoz képest.

A vezető tízes listára került még:

  • a Facebook (70,3 milliárd dollár, -21 százalék),
  • a Coca-Cola (64,4 milliárd dollár, +9 százalék),
  • a Disney (61,3 milliárd dollár, +18 százalék),
  • a Samsung (50,4 milliárd dollár, -5 százalék),
  • a Louis Vuitton (47,2 milliárd dollár, +20 százalék)
  • és a McDonald's (46,1 milliárd dollár, +5 százalék).

A Toyota, amely tavaly még a tízes élboly tagja volt kilencedikként, idén már csak a 11. a listán, márkaértéke 7 százalékkal, 41,5 milliárd dollárra csökkent.

A Forbes honlapján szereplő adatok szerint tavalyhoz képest a Netflix márkaértéke nőtt a legnagyobb mértékben, 72 százalékkal, 26,7 milliárd dollárra, ami alapján az idei listán a 26. helyre került. A legnagyobb vesztes 21 százalékos márkaérték-csökkenéssel a Facebook, amely azonban így is megőrizte ötödik helyén.

A 100 vezető cég együttes márkaértéke 2540 milliárd dollárra emelkedett a tavalyi 2330 milliárd dollárról. A százas listán az információs-technológiai cégek száma 20, a pénzügyi szolgáltatóké 11, az autóipari vállalatoké szintén 11, a kiskereskedelmieké pedig 8.

A százas listán a legértékesebb világmárkák közül több mint 50 amerikai, 10 német, 9 francia, 6 japán és öt svájci.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!