A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben. Évente mintegy kétmillió hívást kezelnek és 85 százalék az egy percen belül fogadott hívások száma a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán, ahol november 1-jétől 121, majd 2021. január 1-jétől további 16 munkatárs dolgozik tovább alkalmazottként. Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél.
A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, háromfős videochat funkciót alkalmazó csapattal is bővül. Az ügyfélszolgálat terhelése a vírusidőszak alatt a Telenornál a korábbiakhoz képest a többszörösére nőtt.
A jelenleg 75 százalékban a cseh PPF csoport, és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló Telenor Magyarország 3,1 millió előfizetőt lát el hang- és adatátviteli megoldásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal.
A Telenor Magyarország Zrt. értékesítésből származó nettó bevétele tavaly 182,631 milliárd forint volt, 7,3 százalékkal magasabb, mint 2018-ban. A vállalkozás adózott eredménye megközelítette a 35 milliárd forintot.