2p

A Financial Times Strategies segítségével zajló üzleti modellváltás személyi változásokkal is jár. Távozik Szigeti Péter lapigazgató.

A Central Médiacsoport júniusban kezdte meg a közös munkát a Financial Times Strategies-zel, amelynek célja a médiavállalat működésének korszerűsítése. A projekt most befejezett, második fázisa felszámolja az egymástól elszigetelten működő egységeket, elősegítve ezzel a divíziók közötti rugalmasabb és hatékonyabb működést. Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata a szervezetfejlesztési folyamata következő lépéseként átalakítja az eddigi tartalmi divíziók struktúráját és három új üzletágat hoz létre: amelyek a News, a Women and Lifestyle, valamint a New Business — írja a 24.hu. A Centrál Médicsoport többek között a 24.hu-, a Nők Lapja, a Startlap, a Story magazin és a Best kiadója.

Nagy átalakulás van folyamatban a Central Médioacsoportnál
Nagy átalakulás van folyamatban a Central Médioacsoportnál
Fotó: Facebook/Central Médiacsoport

Az átalakítás részeként Szigeti Péter lapigazgató távozik a kiadótól, aki még Pető Péter előtt a 24.hu főszerkesztője volt, majd mostanáig lapigazgatóként tevékenykedett.

Az új szervezeti struktúra kialakításával a vállalat célja, hogy a minőségi tartalomgyártás mellett a technológiai fejlesztések és az új üzleti modellek is nagyobb fókuszt kapjanak. Az elkövetkező időszakban a vállalat az új modell részletes megtervezésére összpontosít, előkészítve a 2025 első felére tervezett bevezetést.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!