2p

A cég szerint korrekten járnak el.

A Wizz Air diszkont légitársaság gyorsan reagált a Budapest Főváros Kormányhivatala által bejelentett vizsgálatra.

Lapunkhoz eljuttatott közleményében ezt írta: 

„A Wizz Air, amennyiben valamely járata késik, vagy járatot törölni kényszerül, minden esetben tájékoztatja az utasokat a foglalásnál megadott e-mail címen és SMS-ben arról, mi történik a járatukkal. Szintén tájékoztatja az utasokat arról, hogy milyen módon foglalhatnák át utazásukat másik járatra, vagy igényelhetik vissza a teljes jegyárat vagy annak 120 százalékos megtérítését WIZZ-pontokban. Azok esetében azonban, akik nem közvetlenül a Wizz Air applikációján vagy a légitársaság weboldalán vásárolták meg a repülőjegyüket, hanem utazási irodán vagy online közvetítőn keresztül, közvetlen elérhetőség hiányában a foglalást intéző irodának küldi meg a légitársaság ezeket az információkat. Így ezek az utasok – attól függetlenül, hogy a Wizz Air eleget tesz tájékoztatási kötelezettségeinek – lehetséges, hogy nem, vagy csak késve kapnak tájékoztatást.

Gyorsan sitetett leszögezni a vállalat, hogy mindenben segíti a kormányhivatal munkáját az eljárás sikeres lefolytatása érdekében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!