2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az e-üzletre való áttérés szükségessé teszi az ügyfélkezelés átalakítását is. Az e-CRM bevezetése azonban jóval több, mint egy új szoftver odabiggyesztése a meglevő IT rendszerek mellé.

Döntés előtt

Nehéz döntés előtt áll az a vállalat, amelyik e-CRM rendszer bevezetését határozza el. Először is meg kell oldani a nagyobb IT beruházásoknál rendszerint felmerülő "venni, vagy bérelni dilemmát" (Itt persze meghatározó lehet a rendelkezésre álló összeg.) Az outsourcing megoldás választása esetén további kérdés, hogy a standardizált ASP megoldások szállítói (IBM WebPshere, BEA stb.), vagy a kereskedelemre szakosodott cégek mellett érdemes-e letenni a voksot.

A megfelelő e-CRM szoftver vásárlása még akkor sem egyszerű, ha valakinek rendelkezésére áll az ehhez szükséges (nem kevés) pénz. Az "e-CRM szoftver" fogalma valójában heterogén termékek csoportja tartozik. Valójában ma még nincs olyan e-CRM berendezés a piacon, amely egyaránt képes a vásárlás, a kutatás, a kérdésfeltevés támogatására és a személyre szabáshoz szükséges elemző háttér biztosítására. Az egyesülések és felvásárlások révén egyes gyártók közelebb kerültek a teljes megoldáshoz, de még az ő termékeikben is akadnak funkcionális rések.

Hazai pályán

A (hagyományos) CRM megoldások már itthon sem számítanak kuriózumnak. Az eCRM elterjedésének (az anyagiak mellett) minden bizonnyal a legfőbb akadálya hogy hiányzik még a gombhoz a kabát, vagyis az eCRM-hez az e-üzleti környezet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!