1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy amerikai szervezet felmérése savazza a dízelautókat.

Az amerikai ICCT nonprofit szervezet szerint az összes európai dízelautó megbukott a környezetvédelmi tesztjén. A Volkswagen dízelbotrányát kirobbantó szervezet 700 ezer dízelautót tesztelt valós körülmények között és még a legújabb modellek sem voltak képesek teljesíteni az Európai Unió emissziós normáit, melynél a nitrogén-oxid kibocsátását emelte ki a szervezet.

A közleményük alapján a legtisztább, Euro 6-os normát teljesítő dízelautók a megengedett maximális érték 2-szeresét bocsátották ki, míg átlagosan a legrosszabb környezetvédelmi besorolással bíró benzines autó is legfeljebb az érték másfélszeresét éri el, írja reggeli hírlevelében az Equilor. Más Euro 6-os dízelautók a norma 4-szeresét, az Euro 5-ösök pedig annak 18-szorosát eregették a levegőbe. A teszteket Európa nagyvárosaiban, Londonban, Leedsben, Zürichben, Barcelonában és Stockholmban végezték. Az ICCT szerint a mérésük a valós vezetési körülményeket mutatták és ezt az esetleges csalószoftverek sem tudják detektálni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!