2p

A tervek ambíciózusak: kétszámjegyű piaci részesedést szeretnének elérni a magyar piacon is.

A  Motorola ismét meghatározó szereplő szeretne lenni a mobiltelefonok piacán. A társaság konkurensei az utóbbi időben előbbre jártak a fejlesztésekben, de amióta a Motorola Mobility LLC 2014-ben a Lenovo Group Holdings-hoz került, olyan komoly mérnöki és technológiai hátteret kapott a mobiltelefon tervezéséért és gyártásáért felelő vállalati egység, hogy mára már az összes kategóriában fel tudják venni a versenyt a többi nagy gyártóval - közölte a társaság.

A Motorola magyarországi képviselője, Piró Péter a cég sajtótájékoztatóján elmondta: minden hazai operátornál és független forgalmazói csatornánál megtörtént a termékek belistázása. Nemcsak fejlesztői, de retail oldalon is mindent megtesznek, hogy újra a köztudatba kerüljön a Motorola márka. Hozzátette: azután, hogy a német Deutsche Telekom 7 új modelljüket vette be a kínálatába, nyilvánvalóvá vált, hogy a teljes európai piacon meglesz a bizalom a márka felé.

Motorola Razr 40 Ultra. Fotó: Motorola
Motorola Razr 40 Ultra. Fotó: Motorola

Vladislav Ivanov, a társaság regionális képviselője elmondta: a tervek szerint Lengyelország, Szlovákia, Románia, Szerbia és Bulgária után hazánkban is kétszámjegyű piaci részesedést fognak elérni többek között az Edge és Razr modellekkel.

A magyar, cseh és szlovák piacért felelős vezető, Marek Toth szerint a fejekben még nem kapcsolódik össze a Lenovo és a Motorola, pedig sok előnye származik a felhasználóknak abból, hogy a két márka közösen fejleszt. „Eddig ilyen háttere csak az Apple-nek és a Samsungnak volt” – emelte ki.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!