A Motorola ismét meghatározó szereplő szeretne lenni a mobiltelefonok piacán. A társaság konkurensei az utóbbi időben előbbre jártak a fejlesztésekben, de amióta a Motorola Mobility LLC 2014-ben a Lenovo Group Holdings-hoz került, olyan komoly mérnöki és technológiai hátteret kapott a mobiltelefon tervezéséért és gyártásáért felelő vállalati egység, hogy mára már az összes kategóriában fel tudják venni a versenyt a többi nagy gyártóval - közölte a társaság.
A Motorola magyarországi képviselője, Piró Péter a cég sajtótájékoztatóján elmondta: minden hazai operátornál és független forgalmazói csatornánál megtörtént a termékek belistázása. Nemcsak fejlesztői, de retail oldalon is mindent megtesznek, hogy újra a köztudatba kerüljön a Motorola márka. Hozzátette: azután, hogy a német Deutsche Telekom 7 új modelljüket vette be a kínálatába, nyilvánvalóvá vált, hogy a teljes európai piacon meglesz a bizalom a márka felé.
Vladislav Ivanov, a társaság regionális képviselője elmondta: a tervek szerint Lengyelország, Szlovákia, Románia, Szerbia és Bulgária után hazánkban is kétszámjegyű piaci részesedést fognak elérni többek között az Edge és Razr modellekkel.
A magyar, cseh és szlovák piacért felelős vezető, Marek Toth szerint a fejekben még nem kapcsolódik össze a Lenovo és a Motorola, pedig sok előnye származik a felhasználóknak abból, hogy a két márka közösen fejleszt. „Eddig ilyen háttere csak az Apple-nek és a Samsungnak volt” – emelte ki.