3p

Ezernégyszáz ügyfélszerődésen is túl van egy hónnapal az indulás után az Uniqa új biztosítási platformja, a Cherrisk, amely komoly sikereket ért el kárügyintézés terén is: átlagosan 3 óra alatt rendeznek egy kárt. A rendszer megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is. A rendszer lelke egy chatbot, egy intelligens algoritmus, Emma, aki asszisztensként segíti az ügyfeleket.

Az Uniqa új márkája, a Cherrisk a Spotify-hoz hasonlóan havidíjas alapon működik, a szerződéskötés chatboton (a bevezetőben említett Emma nevű intelligens algoritmuson) keresztül történik, a kárredezés - amikor szükség van rá - online videós kapcsolattal megy. A kockázatközösséget egy belső valutával, cseresznyékkel ösztönzik arra, hogy csökkentsék egy esetleges balesetek kockázatát. 

Kurtisz Krisztián, a Cherrisk és az Uniqa Biztosító vezérigazgatója a mérföldkőnek számítő ezer ügyfél után kiadott közleményben elmondta, hogy beigazolódtak előzetes felméréseik és kutatásaik, mert "a fiatalabb generáció tagjai tényleg vágytak egy olyan gyors és egyszerű biztosítási megoldásra".

Kurtisz Krisztián, a Cherrisk és az Uniqa biztosító vezérigazgatója
Kurtisz Krisztián, a Cherrisk és az Uniqa biztosító vezérigazgatója

A Cherrisk az Uniqa Biztosító biztosító termékeit értékesíti. Jelenleg a legnépszerűbb biztosításuk az Utasbiztosítás, ezt követi az ügyfelek visszajelzései alapján kiemelkedő ár-érték arányú Lakásbiztosítás, és a Balesetbiztosítás. Egyetlen hónap alatt több mint 5000-en regisztráltak a platformon.

A modell megalkotásakor az is kiemelt cél volt az Uniqa projektcsapatán belül, hogy a szerződéskötés mellett a többi folyamatot is gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék. Ezen folyamatok között kiemelt helyet foglalt el a kárrendezés, amiben eddig szintén komoly sikereket ért el a CHERRISK: az első hónapban átlagosan 3 óra alatt történtek meg a kárrendezések, a kártérítés kiutalásával együtt.

Kurtisz kiemelte, hogy az új platform létrehozásával az egész biztosítási élményt új alapokra akarták helyezni. A vezérigazgató ebből a szempontból is sikeresnek ítéli az első hónapot. Mint mondta, különösen sokan dicsérték virtuális biztosítási asszisztensüket, Emmát. Volt, aki a kedvességét, más a humorát emelte ki, és meglepődött, hogy a biztosítási ügyeket is lehet könnyedén kezelni. Másokat kárrendezés gyorsasága, rugalmassága és ügyfélszolgálat hatékonysága lepte meg - tette hozzá Kurtisz Krisztián.

Emma, a Cherrisk chatbotja
Emma, a Cherrisk chatbotja

A biztosítási platform az első hónap végén elindította közösségtámogató felületét is. Ezen keresztül a Cherrisk felhasználói közösen választhatják ki, mely jótékonysági javaslatokat szeretnék támogatni. A kiválasztott célokra Cherrisk cseresznyéik felhasználásával adakozhatnak is. Cseresznyéket játékos kockázatcsökkentő feladatok elvégzéséért kaphatnak a felhasználók, ezeket válthatják 1:1 arányban forintra. Az oldalon eddig közel egymillió cseresznyét osztottak ki, amiket díjaik csökkentésére is felhasználhatnak a regisztráltak.

„Az első hónap sikereit látva az eddigieknél is biztosabbak vagyunk benne, hogy a megkezdett úton kell tovább haladnunk és fejlődnünk ügyfeleink élménye érdekében. Ebben még inkább megerősített minket, hogy alig néhány héttel indulásunk után a CHERRISK megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.” – hangsúlyozta Imre Kata, a CHERRISK Marketing és PR vezetője.

Az E-Banking Summit & Expo hazánk legrégebbi Fintech csúcstalálkozója, melyen a hazai e-banking és insurtech szektor tagjai vesznek részt 2005-óta. A díjak nyerteseit minden évben az előző év konferenciájának résztvevői szavazzák meg 5 különböző kategóriában.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!