2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A legjobb esetben. Egy 20 kilométeres szakaszról van szó, szerdán már le is zárják a munkaterületet.

Több mint 20 kilométeren újul meg az M7-es autópálya Letenye felé vezető oldala, a 90-es és a 111-es kilométerszelvények között. Az útalapot is érintő felújítási munkák több ütemben, 

várhatóan 210 napig, 2019-re átnyúlva valósulnak meg. 

A rekonstrukció az érintett pályaoldal lezárása mellett valósul meg, melynek kiépítését 

2018. augusztus 22-től kezdik el a szakemberek.

- áll mindez a Magyar Közút keddi közleményében.

A munka a Közút beruházása, kormánytámogatással, több mint nettó 3,4 milliárd forintból végzik el. Az első ütemben a 102-es és 111-es kilométerszelvények között kezdődnek el a munkálatok, illetve a 92-es, 94-es, 100-as és 102-es kilométerszelvényeknél lokális javítási munkákat végeznek az adott szakaszokon található hidaknál. Az első ütemben szereplő munkák várhatóan a téli üzemeltetési időszak kezdetéig tartanak majd.

Az idei évben munkába vett szakaszokon teljes pályazár mellett dolgoznak majd a kivitelező munkatársai. A Letenye felé tartó oldal forgalmát így a főváros irányába vezető oldalra terelik át. Mivel a Budapest felé tartó irányban összesen három sáv áll így rendelkezésre, ezért a főváros felé a leállósávon és a külső sávon, míg Letenye irányába egy sávon haladhat majd a forgalom. Siófoknál, a 65-ös főút csomópontjában egészen addig ki lehet majd hajtani, amíg a géplánc oda nem ér. A munkaterület mellett 60, illetve 80 kilométer/órás sebességkorlátozás lesz érvényben.

Az átfogó felújítási munkák során a kivitelezők a teljes, Letenye felé vezető pályaoldalt felújítják, a külső sávon modern, innovatív és környezetbarát technológiát, úgynevezett hideg REMIX eljárást alkalmaznak, mellyel az elbontott útalap jó részét újrahasznosítva építik ki az új alaprétegeket. Majd ezt követően új kopóréteget terítenek a szakemberek. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!