A FIFA már a világbajnokság félidejében kiadta a győzelmi jelentést. Akkor a szövetség azt közölte, hogy minden eddiginél többen, 130 millióan használják a szervezet és a torna applikációját, illetve 120 milliónál is több követője van a vb-nek a közösségi média különböző platformjain, akik közül sokak kedvence a sportfogadás.
A vb hivatalos applikációja 128 országban a legnépszerűbb ingyenes sportapplikáció. A FIFA arról is beszámolt, hogy a torna kezdete óta több mint tízmillió új követője van a Facebookon, az Instagramon, a Twitteren, a VKontakten, a Youtube-on és a Weibón.
A Twitteren a FIFA-t több, mint 12 millióan, míg a világbajnokságot 7 millióan követik. A mérkőzések összefoglalóit is nagyon kedvelik a felhasználók, a meccseket követő 24 órában ezek a Youtube legnézettebb tartalmai közé kerülnek. Érdekesség egyébként, hogy a legnézettebb YouTube videó az egyik epikus találkozó, a 3-3-ra végződő Spanyolország-Portugália lett. Az előzetesen favoritnak tartott csapatok egyébként is felül vannak reprezentálva hiszen a top 10-ben az argentinok három meccse mellett Németország két találkozója is ott van. Érdekesség, hogy a világbajnoksággal kapcsolatos tartalmak között egy amatőr videót is találunk a legnézettebb tízben, amikor felszeletelnek egy labdát, hogy megnézzék milyen belülről.