2p

Az idei labdarúgó világbajnokság az online scénában is nagyon fontos esemény lett. A közösségi platformokon és a YouTube-on is nagyon pörögnek a focival kapcsolatos tartalmak.

A FIFA már a világbajnokság félidejében kiadta a győzelmi jelentést. Akkor a szövetség azt közölte, hogy minden eddiginél többen, 130 millióan használják a szervezet és a torna applikációját, illetve 120 milliónál is több követője van a vb-nek a közösségi média különböző platformjain, akik közül sokak kedvence a sportfogadás.


A vb hivatalos applikációja 128 országban a legnépszerűbb ingyenes sportapplikáció. A FIFA arról is beszámolt, hogy a torna kezdete óta több mint tízmillió új követője van a Facebookon, az Instagramon, a Twitteren, a VKontakten, a Youtube-on és a Weibón.


A Twitteren a FIFA-t több, mint 12 millióan, míg a világbajnokságot 7 millióan követik. A mérkőzések összefoglalóit is nagyon kedvelik a felhasználók, a meccseket követő 24 órában ezek a Youtube legnézettebb tartalmai közé kerülnek. Érdekesség egyébként, hogy a legnézettebb YouTube videó az egyik epikus találkozó, a 3-3-ra végződő Spanyolország-Portugália lett. Az előzetesen favoritnak tartott csapatok egyébként is felül vannak reprezentálva hiszen a top 10-ben az argentinok három meccse mellett Németország két találkozója is ott van. Érdekesség, hogy a világbajnoksággal kapcsolatos tartalmak között egy amatőr videót is találunk a legnézettebb tízben, amikor felszeletelnek egy labdát, hogy megnézzék milyen belülről.

 

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!