2019. június 18. 16:31
mfor.hu

Media1 értesülése szerint távozik Mészáros Kinga, a Central Médiacsoportvezérigazgatója, aki 2018. május 15-én, vagyis alig több mint egy évvel ezelőtt lett a cég első számú embere.

A lap úgy tudja, Mészáros Kinga feladatait egyelőre maga a többségi tulajdonos, Varga Zoltán, a Central Médiacsoport elnöke, a vállalat többségi tulajdonosa veszi át, aki tavaly nyáron adta át a stafétát Mészáros Kingának, aki addig, 2017 novemberétől vezérigazgató-helyettesként vett részt a cég életében.

Varga tavaly tavasszal, Mészáros Kinga kinevezésekro azt mondta, a Central Mediacsoport külföldi terjeszkedésére kíván fókuszálni, ezért azóta csak elnökként, illetve tulajdonosként vett részt a cég életében. Varga mostantól újból vezérigazgatóként is irányítani fogja a céget.

A hírt közben megerősítette a 24.hu, a Central Médiacsoport vezető online portálja is.

Mészáros Kinga, a cégcsoport eddigi vezetője a feladatok átadása után, július 15-én távozik a cégtől. Mészáros a közösen kialakított növekedési stratégia megvalósításával kapcsolatos eltérő elképzelésekkel indokolta felmondását, amit a cégcsoport igazgatósága elfogadott.

Mészáros Kinga 2017 novemberében érkezett a Central Médiacsoporthoz stratégiai vezérigazgató-helyettesi pozícióba, majd 2018 májusától dolgozott a kiadó vezérigazgatójaként.

Mészáros Kinga távozik, jön újra Varga Zoltán Mészáros Kinga távozik, jön újra Varga Zoltán

 

A leköszönő vezérigazgató elmondta: „Komoly szakmai kihívás volt a Central Médiacsoportot vezetni, és sikeres stratégiát alkotni a hazai piac meghatározó médiaportfóliója számára. Köszönöm a közös munkát, és további sok sikert kívánok minden kollégámnak.”

Varga Zoltán a következőt nyilatkozta: „A magam és a Central Médiacsoport nevében is köszönöm Mészáros Kinga munkáját. Örülünk, hogy Kingával együtt dolgozhattunk, és tanulhattunk egymástól, még akkor is, ha fontos kérdésekben nem értettünk egyet. Ahogy eddig, ezután is azon dolgozunk, hogy tovább erősítsük a Central hazai piaci pozícióját, és nemzetközi mércével is sikeres közép-európai médiaportfoliót építsünk.”