2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Etele Plazában megnyílt az eddigi legnagyobb új eMAG-üzlete.

Újabb fontos mérföldkövéhez ért a piacvezető magyar e-kereskedő cég terjeszkedése: pénteken a kelenföldi pályaudvarral szemben, az M4-es metróvonalon is kényelmesen megközelíthető Etele Plazában nyitotta meg első magyarországi flagship üzletét. 

A 400 négyzetméteres alapterületű új üzletben az eddigi legnagyobb showroom fogadja a betérőket: itt a legérdekesebb új termékeket tudják majd kipróbálni az érdeklődők. Az új eMAG-üzlet akkora, hogy két  üzleten belüli üzletet - egy Apple-t és egy Samsungot -  is ki tudtak alakítani - az előbbi önmagában csaknem akkora, mint a vállalat első, a budapesti Erzsébet körúton működő boltjának teljes ügyféltere.

A korábbi hagyományos üzleteknél nagyobb alapterület arra is lehetőséget ad az eMAG-nak, hogy a flagship szaküzletben a szokásosnál több terméket tartson raktáron, így a rendelések nagyobb hányadát tudja azonnal kiszolgálni. Az új üzletet naponta kétszer töltik majd fel áruval, így ha egy termék nincs készleten a bemutatóteremben, akár még aznap megérkezhet oda a központi raktárból - a ilyen gyors kiszolgálás Magyarországon még ritkaságnak számít. A korábbi tapasztalatok szerint egyébként egy offline bolt megnyitása nyomán rendszerint az internetes rendelések száma is jelentősen emelkedik a környező kerületekben.

A hagyományos üzleteknél nagyobb az alapterület. Fotó: EMAG
A hagyományos üzleteknél nagyobb az alapterület. Fotó: EMAG

Az eMAG tapasztalatai szerint tízből nyolc magyar vásárló személyesen veszi át az üzletben az online megrendelt okostelefonját, okosóráját, fülhallgatóját vagy notebookját. E négy termékkategória esetén a leggyakoribb a személyes átvétel, mert  mindegyik terméktípus hazavitele könnyen megoldható, és nem kell otthon vagy a munkahelyen várni a futár érkezésére. 

Az eMAG megbízásából készült kutatás eredményei szerint a férfi vásárlók közül egy kicsivel többen személyesen az üzletben vették át a rendeléseiket, mint a női vásárlók, míg életkor alapján a 18-24 éves, a 60 év feletti, illetve az 50-59 éves ügyfelek közül preferálják a legtöbben ezt az átvételi módot.

Országszerte már 296 darab eMAG easybox csomagautomata működik, nemrég Szegeden, Kaposváron és Nyíregyházán is beüzemelték ezeket, év végéig pedig további 200 helyszínen, többek közt Keszthely, Győr és Szombathely városokban lesznek elérhetők hamarosan.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!