A Fehér Nyúl az átlagos sörfogyasztó számára is könnyen megjegyezhető a különleges látványvilágáról, söreit körülölelő történetekről, és arról, hogy még az elborultabbnak ható kísérleti sörei is a legmagasabb minőséget képviselik. Az extravagáns felszín mögött egy jól végiggondolt és kivitelezett üzleti modell áll. Ennek eredménye, hogy a nyitás óta eltelt öt évben a bevételt évente átlagosan 29 százalékkal tudták növelni, a lezárások időszakát is beleértve. Ezzel párhuzamosan söreik a magyar piacon túl már az EU-s tagországok közel felében megjelentek a polcokon.
A sörfőzde épületében található a Fehér Nyúl Taproom is, amely mára sok budapesti ínyenc törzshelye lett. Emellett a kóstolóhelyiség, azaz az Üreg ad otthont a minőségi sörfogyasztást népszerűsítő ízhiba tanfolyamoknak. A pandémia sem vetette vissza a lendületet, sőt! A helyzetre azonnal reagálva elindult a Fehér Nyúl webshopja, és a sörkóstolók is az online térbe költöztek.
A kisüzemi sörpiac intenzív növekedése a Fehér Nyúl számára is jó lehetőség. A védjeggyé vált kiemelkedő minőség megtartása mellett, szeretnék tovább bővíteni termékvonalukat, és még több sörfogyasztóval megismertetni azt. A gyártókapacitást új erjesztőtartályokkal és fahordókkal, a logisztikai hátteret egy korszerű eszközökkel felszerelt raktárral fejlesztenék. További fontos beruházási terveik között található egy saját laboratórium kialakítása, mely a minőségbiztosítási rendszerük új szintre emelését jelentené.
Mindezek megvalósításához keresnek most elhivatott sörkedvelőket és új piacra belépni vágyó befektetőket a Tőkeportál segítségével. Az említett portál egy innovatív pénzügyi szolgáltató, ami a közösségi finanszírozás (crowdfunding) meghonosításával segíti a vállalkozások tőkeemelését online kommunikációs kampányokon keresztül.
A Fehér Nyúl a tőkebevonás során 10 százaléknyi részesedést kínál befektetésre. Az ebből befolyó összeget a fenti tervek végrehajtására és piacbővítésre használná. A pénzügyi tervek szerint a következő három évben a profitot további fejlesztésre forgatnák vissza, osztalék kifizetését az ezt követő évektől tervezik. Emellett a befektetők jelentős kedvezményekre számíthatnak a Fehér Nyúl sörökre, és ami az ínyencek számára talán a legcsábítóbb: elővásárlási joguk lesz bizonyos különleges főzetekre.
A kampány már túl van a zárt szakaszon, ami során az előzetesen regisztráltak már befektethettek, és ezzel el is érte a cég a minimum tőkecélját, azaz 50 millió forintot. A maximális tőkecélhoz következő időszakban még 70 millió forintnyi befektetést szeretnének elérni, amiből minden előzetes tervüket meg tudnánk valósítani.
Ha többet szeretnél tudni a kampányról, akkor az összes kérdésedre választ itt kapsz.
“Írjuk együtt a Fehér Nyúl következő fejezetét!“
(x)