3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A pandémia ellenére az idén is utaztak az emberek, főként az év elején, a járványt megelőző időszakban.  A külföldi látogatásokat tudatosan, biztosítással megerősítve szervezték az utazni vágyók - derül ki a K&H Biztosító legújabb összeállításából.

Az utasbiztosítással rendelkezők átlagosan több mint 7 napot voltak távol, többségük, azaz 58 százalékuk autóval hagyta el az országot, csak 27 százalék utazott repülővel, és elenyészően kevesen, mindössze 9 százalék választotta az autóbuszt. Túlnyomó részük - tízből heten - az indulás előtti két napban kötötte meg az utasbiztosítását, az autóval utazók 26 százaléka pedig biztosra ment, azaz kért assistance szolgáltatást is.

Teljesen rendhagyó az idei év a koronavírus miatt, amely átszabta a nyaralási, utazási terveket is. Sokan az eredetileg elképzelt tengerparti nyaralást felcserélték hazai helyszínre, de akadnak, akik nem változtattak elképzeléseiken és külföldre utaztak.

A K&H Biztosító összeállítást készített az utasbiztosítással utazók január 1. és július 19. közötti időszakáról. Ebből kiderül: 

  • utasbiztosítást kötők átlagéletkora 42 év,
  • átlagosan több mint 7 napot töltöttek külföldön, 
  • egy-egy utasbiztosítás átlagosan több mint 2 főre szólt, 
  • az érintettek túlnyomó része, 95 százaléka nem ment messzire, európai célpontot választott,
  • az utazók túlnyomó része, 70 százaléka szinte közvetlenül az indulás előtt kötötte meg az utasbiztosítását: 18 százalékuk az utazás napján, 37 százalékuk egy nappal korábban, 15 százalékuk pedig 2 nappal a rajt előtt tette meg ezt. Korábban ez az arány mindössze 61% volt, ami azt jelenti, hogy az utazók idén inkább kivárják, amíg a jelenlegi helyzetben biztossá válik az indulás,
  • a K&H utasbiztosításos ügyfeleinek több, mint fele autóval vágott neki a nyárnak, 26 százalékuk biztosra ment, ugyanis kért assistance szolgáltatást, amely az autó esetleges meghibásodása esetén a helyszíni javításra, szervizbe szállításra, valamint az utas hazaszállítására is nyújthat fedezetet,
  • az érintett utasok több mint negyede, 27 százaléka repülővel ment külföldre, 9 százalékuk autóbusszal utazott,
  • idén májusban az elektronikus megoldásokat folyamatosan fejlesztő K&H lehetővé tette, hogy ügyfelei a mobilbankos felületen is köthessenek utasbiztosítást. A megjelenés óta szerződők 15 százaléka már ki is használta ezt az újdonságot, melynek segítségével akár úton a repülőtérre is megköthető az utasbiztosítás.

A K&H Biztosító tapasztalatai szerint az elmúlt években növekedett a tudatos utazók száma, vagyis azoké, akik utasbiztosítással mentek külföldre. Ezt mutatja, hogy az idei év elején - januárban és februárban -, tehát még a koronavírus-járvány magyarországi megjelenése előtt még 30 százalékkal többen kötöttek utasbiztosítást a K&H Biztosítónál, mint tavaly ugyanekkor. 
 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!