1p

Az ügyfelek vélhetőleg folyamatos áremeléssel kénytelenek szembesülni, miután a szolgáltatók automatikus, inflációkövető árazásra tértek át, írta a 24.hu.

Automatikus díjkorrekciót alkalmaz a lakossági, egyes flottás és kisvállalati ügyfeleinél a Vodafone Magyarország, az díjkorrekció az otthoni és a mobil szolgáltatások előfizetési díjait egyaránt érinti – írja a 24.hu. A lap azt írja, a másik három nagy szolgáltatónál is lesz inflációkövető díjemelés, ami mindegyik szolgáltatónál tavaly került bele a az általános szerződési feltételekbe (ÁSZF).

A Vodafone mellett a Telekom, a Yettel és a Digi is azt válaszolta a lapnak, hogy a módosítást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal is egyeztették. A hatóság szerint díjkorrekciós mechanizmus bevezetésekor – ÁSZF-módosítás – még azonnali hatályú felmondási joga van az előfizetőnek, de ha szerződés szerint történik az inflációkövetés és az ezzel járó díjemelés, már nincs, írja a lap.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!