1p

A "kínai Amazon" egyszeri kompenzációt fizetett az alkalmazottainak. Megtehette, mert közben a bevétele viszont óriásit nőtt.

Az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi portál profitja jelentősen, csaknem a felével esett egy egyszeri tétel miatt, a bevétele ugyanakkor 61 százalékkal nőtt a június végével záródott pénzügyi első negyedévben.

Az Alibaba Group Holding Ltd. adózott eredménye 7,65 milliárd jüanra (1 jüan=40,79 forint) esett a június 30-án záródott három hónapban az egy évvel korábbi 14,03 milliárd jüanról. Az adat elsősorban a cég dolgozóinak kifizetett egyszeri, 11,8 milliárd jüan kompenzáció miatt lett gyengébb. Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos adózott eredmény 8,04 jüanra emelkedett az egy évvel korábbi 7,98 jüanról.

A cég bevétele 61 százalékkal, 80,92 milliárd jüanra (11,8 milliárd dollár) nőtt a negyedévben. Szakértők jobb adatra, 81,37 milliárd jüanra számítottak. Kínában 576 millióra emelkedett az Alibaba internetes értékesítési platformján az aktív ügyfelek száma a negyedévben az egy évvel korábbi 552 millióról.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!