Zoli közel két évtizedig vezette a céget ügyvezetőként és cégvezetőként, neve itthon összeforrt az Eisberggel, az egészséges életmód népszerűsítésével, valamint az üzleti szférán túlnyúló társadalmi felelősségvállalással – írja közleményében a cég.
Gazsi Zoltán 2007-ben vette át az Eisberg Hungary vezetését. Értékesítési és marketing területen, hazai és nemzetközi vállalatoknál szerzett tapasztalatát vitte a céghez. Vezetése alatt az Eisberg piacvezető márkává vált a csomagolt saláták kategóriájában Magyarországon, és a Bell Food Group részeként az utóbbi évtizedben meghatározó szereplője lett a közép-kelet-európai régiónak is.
Fotó: Eisberg
Az ügyvezetői feladatokat 2024-ben Pál Gyula vette át, aki húsz éve dolgozik a vállalatnál. Gyula hosszú évekig felelt a beszerzésért, majd operatív vezetőként segítette a cég fejlődését hazai és régiós szinten. A váltás zökkenőmentesen zajlott, így az Eisberg továbbra is stabil szakmai irányítással működik, folytatva értékalapú fejlődését – írják.
Gazsi Zoltán a jövőben szeretne teljes figyelmével az önkéntességre, a társadalmi ügyek felkarolására és a szemléletformálásra, azaz – ahogy a cég közleménye fogalmaz – a “gazsizoliságra” koncentrálni.
Az Optenben fellelhető adatok szerint az Eisberg Hungary Élelmiszerfeldolgozó és -kereskedelmi Kft. árbevétele folyamatosan emelkedett az elmúlt években, 2023-ban pedig elérte a 13,5 milliárd forintot. A cég 2023-ban veszteséges volt, a megelőző években 250 millió és 455 millió forint közötti nyereséget értek el.
Beszámolási időszak | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 |
Értékesítés nettó árbevétele |
13 518 056 | 11 648 502 | 9 885 055 | 7 991 328 | 9 045 624 |
Adózott eredmény |
-2 019 | 250 392 | 455 571 | 266 556 | 429 347 |
Saját tőke |
1 576 477 | 1 578 496 | 1 328 104 | 872 533 | 955 977 |