3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Posta és a Takarékbank közös fejlesztési programot indít, amelynek célja feltárni és kiaknázni a két fél közti együttműködés elmélyítésében rejlő költséghatékonysági és versenyképességi potenciált. A program keretein belül a két társaság vizsgálja a kistelepülési posták működtetésének, valamint a közös termék- és digitális fejlesztések lehetőségeit. A cél a kistelepüléseken élők szolgáltatási ellátottságának javítása.

A Magyar Posta és a Takarékbank összesen közel 3500 fiókot működtet országszerte, jelentős részben olyan településeken, ahol a kirendeltségek nyereséges üzemeltetése egyre kevésbé biztosítható. Több száz olyan település van, ahol a Posta és a Takarék Csoport is saját kirendeltséget üzemeltet, ezeken a helyeken az együttműködés kölcsönös előnyökkel járhat minden érintett számára. „A Takarék Csoport nyitott az együttműködésre, különös tekintettel partner a kistelepülések minőségi ügyfélkiszolgálásában, annak érdekében, hogy a településeken élő emberek változatlanul hozzá tudjanak jutni mind a pénzügyi, mind a postai szolgáltatásokhoz.” – mondta el Vida József, a Takarékbank elnök-vezérigazgatója.

Vida József, a Takarékbank elnök-vezérigazgatója egy vidéki fiókban (Fotó: Bánkuti András)
Vida József, a Takarékbank elnök-vezérigazgatója egy vidéki fiókban (Fotó: Bánkuti András)

A Magyar Posta felmérései azt mutatják, hogy a lakosság a postai szolgáltatásokat alapvető szolgáltatásnak tartja, azt a postára járók 90 százaléka helyben veszi igénybe. „A Magyar Posta hagyományosan erős társadalmi szerepe felelősséget ró a vállalatra, hogy a lehető legaktívabb módon támogassa a vidék megtartó erejét, és keresse azokat a megoldásokat, amelyekkel fenntartható működést és modern szolgáltatást tud nyújtani a kistelepüléseken is. Ehhez kiváló együttműködő partner a Takarék Csoport. – nyilatkozta Schamschula György, a Magyar Posta vezérigazgatója.

A megállapodás révén a Magyar Posta továbbra is biztosítani tudja a kistelepüléseken élő lakosság hozzáférését a postai szolgáltatásokhoz saját és együttműködő partner fiókjaiban a kézbesítési feladatok ellátása mellett. A fejlesztési program előkészítési fázisának feladata megvizsgálni és megteremteni a program megvalósíthatóságának kereteit. A felek 2020 szeptemberétől tervezik elindítani a gyakorlati megvalósítás tesztelését. Az együttműködés várható eredményességét támasztják alá a Takarékbank teljesen automatizált fiókjának kedvező ügyféltapasztalatai is, ahol a banki szolgáltatásokon túl az ügyfelek sárga csekkes befizetéseiket, valamint postai csomagok feladását és átvételét is intézhetik.

A fejlesztési program új fejezetet nyithat a Magyar Posta és a Takarékbank együttműködésében. A fiókhálózat működési hatékonyságának növelése mellett olyan közös fejlesztések is megvalósulhatnak, mint a közös kiadású bankkártyák, egyéb termék- és digitális fejlesztések.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!