4p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Több kategóriában adtak át díjakat. Az év bankára címet a hagyományokhoz híven a bankvezetők választották meg.

A Mastercard – év bankja versenyben 10 kategóriában indulhattak a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A hangsúly minden évben a lakossági szolgáltatásokon van, ezen belül is az ügyfélbarát, innovatív megoldások elismerése a fő a cél.

Összesen 71 pályázat érkezett 12 pénzintézettől, amelyeket egy előre meghatározott szempontrendszer alapján 9 különálló szakzsűri összesen 68 szakértője értékelt.

Az Év Bankja idén is az OTP Bank

Az év bankja elismerést a tavalyi év után idén is az OTP Bank vehette át. A fődíj pontozásakor a zsűri figyelembe vette a többi kategóriákban nyújtott teljesítményt is, így a legrangosabb cím nem csupán az üzleti eredményt tükrözi, hanem átfogó képet ad a hazai bankszektor legjobbjairól. Az OTP Bank kapta az első helyezettnek járó oklevelet a Az év leginnovatívabb bankja kategóriában is. A bank mobilfizetést támogató Simple applikációját már több mint 570 ezren töltötték le. Emellett minden bankfiókban elérhető és már 1,1 millió ügyfél használja az OTP Bank digitális aláírópadját is. A SmartBank mobilbanki alkalmazást pedig biometrikus azonosítással, a gyakori tranzakciók kezelésével és átutalási sablonnal bővítették ki.

Idén ismét a CIB Bank bizonyult a legjobbnak Az év lakossági hitelterméke kategóriában, az Előrelépő Személyi Kölcsönnel, melyet a hazai piacon egyedülálló módon, meglévő ügyfelek akár hét, új ügyfelek akár harminc perc alatt igényelhetnek egy mobilalkalmazáson keresztül.

Az év társadalmilag felelős bankja kategóriában idén a MagNet Bank végzett az első helyen. A bank különleges döntési jogokat kínál ügyfeleinek, akiknek így lehetőségük nyílik támogatni számukra értékes törekvéseket. A Bank évente tájékoztatja ügyfeleit, hogy mekkora összeggel járultak hozzá a nyereséghez, melynek 10%-áról közvetlenül rendelkezhetnek. Az év lakossági megtakarítási terméke ugyancsak a MagNet Banké volt. A nyertes termék, az Apránként Megtakarítási Program abban segíti a bank ügyfeleit, hogy úgy érjék el megtakarítási céljaikat, hogy közben folyamatosan nyomon tudják követni, hol tartanak azok megvalósításában.

Az év lakossági számlacsomagja kategóriában idén a CIB Bank végzett az élen. A legnépszerűbb számladíj a nulla! – a CIB ECO bankszámlájának mottója. A díjnyertes terméknek nincsen számlavezetési díja és a bank mobilalkalmazásával kombinálva a tranzakciós értesítők árát is megspórolhatják az ügyfelek.

Az év lakossági mobil és online banki eszköze a Gránit Bank terméke lett. Az eBank mobil alkalmazásban könnyedén nyomon követhetők a személyes pénzügyek, a belépés pedig a hagyományos PIN-kód helyett biometrikus azonosítókkal is lehetséges

Az év bankára címet idén Jelasity Radovan, az Erste Bank elnök-vezérigazgatója nyerte el. Ezzel a díjjal a bankszakma saját körein belül ismeri el a kiemelkedő teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankok vezetői választják ki maguk közül.

Az év akadálymentes banki innovációja kategóriát idén először hirdette meg a Mastercard. A nyertes OTP Bank digitális felületét és bankfiókjait is folyamatosan akadálymentesíti. Idén a vakok számára is biztonságosan használható, beszélő bankjegykiadó-automatákkal, hallássérültek ügyintézését segítő videó-tolmácsszolgáltatással és érzékenyített ügyfélhívó rendszerrel szerelték föl több száz fiókjukat országszerte.

Az év fenntartható bankja kategóriát szintén idén vezette be a Mastercard. A szakmai zsűri tagjai a K&H pályázatát találták a legjobbnak. A bank idén már 20 zöld bankfiókot működtetett, székházukban napelemes rendszert alakítottak, papírfelhasználásukat a tavalyi évhez képest 12 százalékkal, szén-dioxid kibocsátásukat pedig 23 százalékkal csökkentették. A K&H saját működésének fenntarthatóbbá tétele mellett pályázatot is hirdetett, amellyel azon hallgatók tanulmányait és kutatómunkáját szeretnénk támogatni, akik az agrárium hosszú távú, egészséges és fenntartható növekedését is szem előtt tartják.

  

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!