A Revolut bevezeti az alkalmazáson belüli hívásokat, hogy segítse ügyfeleit a telefonos csalások felismerésében – adta hírül az online működő globális neobank.
A világon több mint 50 millió ügyféllel és Magyarországon több mint 1,5 millió felhasználóval rendelkező fintech vállalat bejelentése szerint ez az új biztonsági funkció segít az ügyfeleknek a személyazonosság-lopáson alapuló csalások felismerésében, és megbízhatóbbá, biztonságosabbá teszi az ügyfélszolgálat és az ügyfelek közötti kapcsolatot.
Közleményükben azt írták, a személyazonosság-lopásos csalások során valaki banknak, hatóságnak vagy megbízható személynek adja ki magát, és ráveszi áldozatát, hogy pénzt küldjön neki vagy megosszon érzékeny adatokat, veszélyeztetve ezzel az áldozat pénzének biztonságát.
Bár a Revolut ügyfeleit érintő ilyen csalások száma közel két éve a legalacsonyabb szintre csökkent, még úgy is, hogy az ügyfélkör több tízmillió fővel bővült, azok számára, akik még mindig áldozatul esnek, az érzelmi és anyagi károk rendkívül súlyosak lehetnek.
Ezért a vállalat hónapokon keresztül tesztelte és fejlesztette az alkalmazáson belüli hívásokat, hogy létrehozzon egy olyan, az applikációba integrált funkciót, amelyet a bűnözők nem tudnak utánozni.
Ez egy biztonságos módot kínál arra, hogy az ügyfelek közvetlenül a platform alkalmazásán keresztül beszéljenek az ügyfélszolgálattal.
A cég szeretné felhívni személyes ügyfelei figyelmét arra, hogy az ügyfélszolgálat hívásainak legnagyobb része az alkalmazáson belül fog zajlani. Az alkalmazáson belüli hívások hamarosan a Revolut Business ügyfelei számára is elérhetők lesznek.
Ha váratlan hívást kap a személyes fiókjával kapcsolatban a Revolut nevében, azonnal bontsa a vonalat, és ellenőrizze az alkalmazáson keresztül, hogy valóban a Revoluttal beszél-e
– tanácsolja Woody Malouf, a Revolut pénzügyi bűnözés elleni csapatának vezetője.
A multivállalat kommünikéjében leszögezte, továbbra is azt javasolja ügyfeleinek, hogy segítségért az alkalmazás chat funkcióját használják, mivel ez a legbiztonságosabb és leggyorsabb módja az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételnek.