3p

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megvalósul a csalók rémálma: a digitális pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó platform úgy döntött, hogy bevezeti az alkalmazáson belüli hívásokat.

A Revolut bevezeti az alkalmazáson belüli hívásokat, hogy segítse ügyfeleit a telefonos csalások  felismerésében – adta hírül az online működő globális neobank. 

A világon több mint 50 millió ügyféllel és Magyarországon több mint 1,5 millió felhasználóval rendelkező fintech vállalat bejelentése szerint ez az új biztonsági funkció segít az ügyfeleknek a személyazonosság-lopáson alapuló csalások felismerésében, és megbízhatóbbá, biztonságosabbá teszi az ügyfélszolgálat és az ügyfelek közötti kapcsolatot.

Közleményükben azt írták, a személyazonosság-lopásos csalások során valaki banknak, hatóságnak vagy megbízható személynek adja ki magát, és ráveszi áldozatát, hogy pénzt küldjön neki vagy megosszon érzékeny adatokat, veszélyeztetve ezzel az áldozat pénzének biztonságát.

Bár a Revolut ügyfeleit érintő ilyen csalások száma közel két éve a legalacsonyabb szintre csökkent, még úgy is, hogy az ügyfélkör több tízmillió fővel bővült, azok számára, akik még mindig áldozatul esnek, az érzelmi és anyagi károk rendkívül súlyosak lehetnek. 

A csalókat akarják szűrni
A csalókat akarják szűrni
Fotó: revolut

Ezért a vállalat hónapokon keresztül tesztelte és fejlesztette az alkalmazáson belüli hívásokat, hogy létrehozzon egy olyan, az applikációba integrált funkciót, amelyet a bűnözők nem tudnak utánozni. 

Ez egy biztonságos módot kínál arra, hogy az ügyfelek közvetlenül a platform alkalmazásán keresztül beszéljenek az ügyfélszolgálattal. 

A cég szeretné felhívni személyes ügyfelei figyelmét arra, hogy az ügyfélszolgálat hívásainak legnagyobb része az alkalmazáson belül fog zajlani. Az alkalmazáson belüli hívások hamarosan a Revolut Business ügyfelei számára is elérhetők lesznek.

Ha váratlan hívást kap a személyes fiókjával kapcsolatban a Revolut nevében, azonnal bontsa a vonalat, és ellenőrizze az alkalmazáson keresztül,  hogy valóban a Revoluttal beszél-e 

– tanácsolja Woody Malouf, a Revolut pénzügyi bűnözés elleni csapatának vezetője.

A multivállalat kommünikéjében leszögezte, továbbra is azt javasolja ügyfeleinek, hogy segítségért az alkalmazás chat funkcióját használják, mivel ez a legbiztonságosabb és leggyorsabb módja az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételnek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!