2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Az alacsony árairól híres divatlánc kedden nyitja meg üzletét a budapesti Arena Mallban.

Ahogy arról lapunk is beszámolt, a nemzetközi divatáruházlánc januárban jelentette be, hogy a következő pénzügyi évében a magyar piacra lépnek: boltot nyitnak 3100 négyzetméteren az Arena Mallban. Pár héttel később a nyitás pontos dátuma is kiderült. 

Magyarország a régióban a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország, ahol Primark üzlet lesz.  Az ír gyökerekkel rendelkező fast fashion lánc 2019 óta van jelen a közép-kelet-európai régióban. Öt évvel ezelőtt nyitották meg az első egységüket a szlovéniai Ljubljanában, jelenleg öt piacon 12 üzletet működtetnek: Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban, Romániában és Szlovákiában.

Egy szinten 3100 négyzetméteres lesz az első magyar Primark
Egy szinten 3100 négyzetméteres lesz az első magyar Primark
Fotó: Primark

A nyitás előtt Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet-európai vezetője laptársunknak, szintén a Klasszis Média Lapcsoporthoz tartozó Piac és Profinak adott interjúban elmondta, szeretnék a vásárlásról alkotott képet progresszív és innovatív környezetté változtatni, amely olyan célponttá teszi a boltokat, ahol mindenki jól érezheti magát.

Bár folyamatosan vizsgálják a jövőbeli lehetőségeket a régióban, további hazai bővítést egyelőre nem terveznek. Az új üzlet megnyitására, a helyi vásárlók jobb megértésére összpontosítanak. Az Arena Mall-i üzletben a vásárlók ugyanazokra a termékkollekciókra számíthatnak, amelyeket a Primarkból már ismernek. A régióvezető egyben hozzátette: további növekedésre számítanak a háztartási cikkek, az életmód és a szépségápolási termékek terén is valamennyi közép-kelet-európai piacon.

Terjeszkedési terveinket Temesváron, Prágában és a lengyelországi Bydgoszczban még ebben az évben megnyíló üzleteikkel folytatják. A vállalat várakozásai szerint 2026-ra globális üzletportfóliójuk 530 boltból áll majd.

Maciej Podwojski az interjúban beszélt arról is, milyen termékkínálat várható a budapesti boltban, miként változtak a vásárlási szokások az elmúlt években, továbbá mit tesz a Primark a fenntarthatóság irányába. Részleteket itt talál.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!