2p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

Az alacsony árairól híres divatlánc kedden nyitja meg üzletét a budapesti Arena Mallban.

Ahogy arról lapunk is beszámolt, a nemzetközi divatáruházlánc januárban jelentette be, hogy a következő pénzügyi évében a magyar piacra lépnek: boltot nyitnak 3100 négyzetméteren az Arena Mallban. Pár héttel később a nyitás pontos dátuma is kiderült. 

Magyarország a régióban a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország, ahol Primark üzlet lesz.  Az ír gyökerekkel rendelkező fast fashion lánc 2019 óta van jelen a közép-kelet-európai régióban. Öt évvel ezelőtt nyitották meg az első egységüket a szlovéniai Ljubljanában, jelenleg öt piacon 12 üzletet működtetnek: Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban, Romániában és Szlovákiában.

Egy szinten 3100 négyzetméteres lesz az első magyar Primark
Egy szinten 3100 négyzetméteres lesz az első magyar Primark
Fotó: Primark

A nyitás előtt Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet-európai vezetője laptársunknak, szintén a Klasszis Média Lapcsoporthoz tartozó Piac és Profinak adott interjúban elmondta, szeretnék a vásárlásról alkotott képet progresszív és innovatív környezetté változtatni, amely olyan célponttá teszi a boltokat, ahol mindenki jól érezheti magát.

Bár folyamatosan vizsgálják a jövőbeli lehetőségeket a régióban, további hazai bővítést egyelőre nem terveznek. Az új üzlet megnyitására, a helyi vásárlók jobb megértésére összpontosítanak. Az Arena Mall-i üzletben a vásárlók ugyanazokra a termékkollekciókra számíthatnak, amelyeket a Primarkból már ismernek. A régióvezető egyben hozzátette: további növekedésre számítanak a háztartási cikkek, az életmód és a szépségápolási termékek terén is valamennyi közép-kelet-európai piacon.

Terjeszkedési terveinket Temesváron, Prágában és a lengyelországi Bydgoszczban még ebben az évben megnyíló üzleteikkel folytatják. A vállalat várakozásai szerint 2026-ra globális üzletportfóliójuk 530 boltból áll majd.

Maciej Podwojski az interjúban beszélt arról is, milyen termékkínálat várható a budapesti boltban, miként változtak a vásárlási szokások az elmúlt években, továbbá mit tesz a Primark a fenntarthatóság irányába. Részleteket itt talál.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!