2p

Amit a magyar cég most jogerősen el is veszített.

Közérdekű pert indított a fogyasztók érdekében a H&M Hennes & Mauritz Ruházati Kiskereskedelmi Kft. ellen a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége, és a pert jogerősen meg is nyerték, áll a FEOSZ csütörtöki közleményében.

Az ügy, mely miatt elindították az eljárást, még 2016. augusztus 18-án történt. Aznap a H&M kiemelkedően kedvező áron kínált a webshopjában bizonyos termékeket - olyannyira, hogy több vásárló rá is kérdezett a cégnél a Facebookon, hogy valódi-e az ajánlat. Mivel pozitív választ kaptak, meg is indították a rendelést, azonban a H&M később több ilyen, pozitív tartalmú visszaigazolást kapott megrendelést nem teljesített, pedig a visszaigazolás tartalma megegyezett a megrendelés tartalmával, tehát létrejött a szerződés, így köteles lett volna a szerződésben foglaltak teljesítésére.

A bíróság megvizsgálta a tömegesen visszautasított és nem teljesített webshopos megrendeléseket, majd jogerősen megállapította, hogy nem volt megfelelő eljárás az, hogy a megrendelt, kifizetett és pozitív tartalommal visszaigazolt termékeket a H&M nem szolgáltatta. A bíróság arra is kötelezte a céget, hogy saját költségén ezen megállapítás közzétételéről gondoskodjon a saját honlapján, oly módon, hogy az az ítélet részére történő kézbesítésétől számított egy évig a honlapon látható legyen.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!