1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A pálya egy közlekedési kutatás-fejlesztési campus része lesz. A munkáklat várhatóan nyáron kezdik el, és három év múlva fejezik be.

Várhatóan nyártól épül, és három év múlva készül el a Robert Bosch Kft. új közlekedési kutatás-fejlesztési komplexuma Kőbányán - írta a Világgazdaság csütörtökön.

A lappal a társaság azt közölte, hogy a Campus II. a cég meglévő budapesti fejlesztő központja közelében, annak kibővítéseként, lényegében azt megkétszerezve épül majd meg. A Campus II. mérnökei - az automatizált vezetésre és az elektromos mobilitásra összpontosítva - a jövő mobilitásán dolgoznak majd, ezért a fejlesztéshez megvásárolt 60 ezer négyzetméteres telken létesül majd egy városi közlekedés szimulálására alkalmas, tízezer négyzetméteres pálya, amely önvezető autók tesztelésére is alkalmas lesz.

Ficzere Ferenc, a Bosch Magyarország kommunikációs igazgatója a beruházás értékét nem közölte, és azt sem, hogy az új bázis hány alkalmazottal működik majd, de a Világgazdaság számítása szerint a projekt egészének 2021-es átadása után akár ötezer mérnöke is lehet a kft.-nek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!