A Nike többet készül költeni a párizsi olimpia alatt reklámokra, mint eddig bármikor a nyári játékok alatt. A vállalat azt reméli, hogy a hirdetési szőnyegbombázás segítségével lendületet adhat viszonylag gyengén csordogáló eladásainak és felveheti a tempót feltörekvő versenytársaival - írja laptársunk, a Privátbankár.
A Nike-hoz hasonlóan sportmárkák tulajdonosai ki akarják használni, hogy a párizsi játékokkal az olimpiák visszatérnek a rendes kerékvágásba. A tokiói rendezvényt tönkretette, hogy koronavírus-járvány miatt 2020 helyett 2021-ben tartották és nem nagyon voltak nézők a versenyeken.
A Nike támogatását élvező sportolók a napokban mutatták be a vállalat új kollekcióit, köztük 13 futurisztikus sportcipőt, amelyeket atléták részvételével fejlesztettek ki. A vállalat az elmúlt negyedévében egymilliárd dollárt (371 milliárd forint) költött hirdetésekre, ami 10 százalékkal több az egy évvel korábbi kiadásnál.