1p

Hogyan lehetnek ekkora eltérések a közvélemény-kutatások között?
Magyar Péter miatt ekkora a bizonytalanság?
Milyen módszerrel készülnek a felmérések?

Online Klasszis Klub találkozó élőben Hann Endrével!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a Medián ügyvezető igazgatójától!

2024. június 5. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Indul az olimpiai offenzíva. Méretes büdzsével. 

A Nike többet készül költeni a párizsi olimpia alatt reklámokra, mint eddig bármikor a nyári játékok alatt. A vállalat azt reméli, hogy a hirdetési szőnyegbombázás segítségével lendületet adhat viszonylag gyengén csordogáló eladásainak és felveheti a tempót feltörekvő versenytársaival - írja laptársunk, a Privátbankár. 

Milliárdokkal gurigáznak
Milliárdokkal gurigáznak
Fotó: Depositphotos

A Nike-hoz hasonlóan sportmárkák tulajdonosai ki akarják használni, hogy a párizsi játékokkal az olimpiák visszatérnek a rendes kerékvágásba. A tokiói rendezvényt tönkretette, hogy koronavírus-járvány miatt 2020 helyett 2021-ben tartották és nem nagyon voltak nézők a versenyeken.

A Nike támogatását élvező sportolók a napokban mutatták be a vállalat új kollekcióit, köztük 13 futurisztikus sportcipőt, amelyeket atléták részvételével fejlesztettek ki. A vállalat az elmúlt negyedévében egymilliárd dollárt (371 milliárd forint) költött hirdetésekre, ami 10 százalékkal több az egy évvel korábbi kiadásnál.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!