2p

Tényleg itt a repülőrajt, jön a gazdasági áttörés?
Mi vár a magyar vállalkozásokra? Mit okoz az árrésstop?

Online Klasszis Klub élőben Oszkó Péterrel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. április 8. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első üzletét 1991-ben nyitotta Tatán. Azóta az ország egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatává nőtte ki magát, jelenleg 652 üzlettel rendelkezik országszerte. Ezeknek közel fele franchise rendszerben, magyar kiskereskedők tulajdonában működik. A SPAR Magyarország több mint 17 ezer munkavállalóval az egyik legnagyobb hazai foglalkoztató.

A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
Fotó: KMÉ

A SPAR és a KMÉ-védjegy

A vállalat számára kiemelten fontos a minőség és a hazai beszállítókkal való együttműködés. „Az élelmiszertermékek beszerzése során 91%-ban hazai beszerzési forrásokra támaszkodunk” – hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR Magyarország 2020-ban szerezte meg először a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. Azóta már 6 termékük viseli büszkén ezt az elismerést, amely a minőség egyik legfontosabb garanciája hazánkban.

Helyi beszerzés, kiváló minőség – a SPAR Magyarország sikerének titka
Helyi beszerzés, kiváló minőség – a SPAR Magyarország sikerének titka
Fotó: KMÉ

Hazai beszállítók és sikeres együttműködések

A SPAR Magyarország hazai beszállítókkal történő közös munkájának egyik példája a Szarvasi Mozzarella Kft.-vel való sikeres együttműködés, amelynek eredményeként az S-Budget Mascarpone megszerezte a KMÉ-védjegyet.

„Nemcsak megszerezni, hanem megtartani is fontos a védjegyet. Rendszeres élelmiszerbiztonsági tesztek, önellenőrzési rendszerek és mikrobiológiai vizsgálatok biztosítják a minőséget” – mondta Maczelka Márk.

 

Miért érdemes pályázni a KMÉ-védjegyre?

A SPAR Magyarország tapasztalatai szerint a KMÉ-védjegy jelentős előnyt biztosít a fogyasztók számára, mivel növeli a termékekbe vetett bizalmat. „A vásárlói visszajelzések alapján a védjegy megléte segíti a döntéshozatalt, és erősíti a termék és a gyártó iránti bizalmat” – tette hozzá Maczelka Márk.

A védjegy elnyerése nemcsak piaci előnyt jelent, hanem lehetőséget ad arra is, hogy a gyártók tovább fejlesszék minőségbiztosítási rendszereiket, hiszen a háttérben zajló ellenőrzési folyamatok ezt segítik elő.

Bővülő kínálat – a jövő tervei

A SPAR Magyarország célja, hogy a jövőben tovább növelje a KMÉ-védjeggyel rendelkező termékek számát. A beszerzési csapat folyamatosan dolgozik a gyártópartnerekkel azon, hogy minél több termék feleljen meg a szigorú minőségi követelményeknek.

A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.

(x)

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!