2019. február 27. 09:25

Évről évre egyre többet költ nézettségmérésre az MTVA.

A korábbi évekhez hasonlóan ezúttal is a Nielsen Közönségmérés Kft. nyerte el a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap által nézettségmérésre és adatbázis szolgáltatásra kiírt közbeszerzési eljárását.

Az eljárás során egyedüli indulóként vett részt a Nielsen Közönségmérés Kft., akivel a szerződést február elsején kötötte meg az MTVA - derül ki az uniós közbeszerzési hatóság oldalán közzétett hirdetményből.

A Nielsennek az M1, M2, M3, M4, a Duna és Duna World - vagy ezen csatornák későbbi utódai - nézettségét kell vizsgálnia a 4 éven felüli népességben, legalább 1120 háztartásban. A szerzett információkat adatbázisba kell rendezni, majd azokat az adatfelvételt követő napon online továbbítani kell az MTVA-nak.

A feladatok teljesítéséért a Niesen nettó 260,8 millió forintot fog kapni.

  • 2018-ban még nettó 257,
  • 2017-ben 246,6 millió,
  • 2016-ban pedig nettó 241 millió forintba

került a közmédiának a nézettség mérése.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.